Glöggmys med Blossa 12

Årets glögg Blossa 12 blir det ikväll!
 
Årets glögg från Blossa har ni sett tidigare och ikväll får det bli lite varm glögg framför "X Factor". Är så sugen på glögg just ikväll!
 
Imorgon får det nog bli ett shoppingrace. Vill helst undvika butiker såhär i adventstider men jag behöver köpa nya små lampor till stjärnorna och ett helt gäng julblommor för det hann jag inte med påväg hem från jobbet så jag får offra mig.
 
Är ni nyfikna? Några av er kanske redan listat ut och sett vad som är på gång här inne och ni andra får ge er till tåls tills på söndag. Det ska bli så kul att få berätta!
 
Ha en fin fredagskväll!
 
Kram
1 maria:

skriven

Jag älskar glögg men den har jag inte provat än :)

2 Emma - Från min sida sett:

skriven

Jag är så nyfiken:)

Köpte hem glöggen igår, hoppas att den är god! Får bli ett smakprov på söndag!

Hoppas att ni får en mysig fredagskväll!

Kramar Emma

3 suvi:

skriven

Blir nyfiken! jag dricker också glögg i kväll. Min favorit Blossa spetsad rom, den är stark så de blir bara en lite kopp :)
/S

4 Erica:

skriven

Spännande ;)
Ha en skön helg!!
Kram Erica

5 Sofi:

skriven

Vilken cliffhanger!!!
Nu blev jag nyfiken.
Känns verkligen som julhandeln dragit igång, lite smått.
Men mysigt nu när det e vitt ute.
Smakade glöggen bra?

6 Karin O:

skriven

Skulle gärna prova den där. Du får skriva hur den var sen:)

7 Victorias provkök:

skriven

Spännande, mmm så gott med glögg!
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

8 Anette:

skriven

Och som vanligt blir jag jätte nyfiken....
Var glöggen god? Jag gillar inte vin/spritglögg men blir ändå nyfiken(igen) på Blossas årsglögg. Flaskan är i alla fall super fin. Ha en bra lördag. Kram Anette

9 Linda:

skriven

Vad tyckte du om den, glöggen? Drack lite i går kväll. Ingen större favorit hos mig, blir inget mer köp av den.

10 Mia:

skriven

Fina bilder och fin blogg

Kommentera här: