Det här med julklappar...

Paketinspiration och tipp, tapp trendklapp i Allt i hemmet julspecial.
 
Tidigare ikväll var det nästan lilla julafton när jag hämtade jag ut ett tungt paket med en liten julklapp till mig själv och en födelsedagspresent till någon som snart fyller år.
 
Älskar att hitta inspiration till fina inslagningar och just nu känns det som det kryllar av vackra presentpåsar, omslagspapper och band i butikerna. Perfekt eftersom vi har fullt upp med födelsedagar i december och januari. Hemma hos oss är det nämligen bara Philip som får julklappar. Eller bara och bara. Philips önskelista till tomten är redan galet lång och på den står det Mack, Bärgarn, Blixten och Spindelmannen. Nästan bara bilar med andra ord!
 
Dags att ge sig ut i butikerna för att hitta fina omslagspapper och vackra band.
 
Kram
1 Mia S:

skriven

Hej!
Jag har sett sedan tidigare att Ni har kaffemaskinen Lattissima +. Jag är nu sugen på att köpa mig en i julklapp.
Jag undrar om du vet om det finns flera sorter av denna och ville Ni isf har. Ibland finns det ju m olika watt och så. Sen tänkte jag kolla varifrån du beställer dina kapslar. Är så sugen på att köpa NU och sen fixa mig en mumsig latte!;-) Tack för en kanonblogg!!

Svar: Hej där!
Nespresso Lattissima+ som vi har är den enda maskin med det namnet och jag har för mig att den finns i fem olika färger. Kapslarna beställer du enkelt via nätet eller app från Nespresso Club eller i Nespressos butik i Sthlm. Beställer du kvällen innan har du ett paket att hämta ut på posten dagen efter så det går supersmidigt att beställa hem nya kapslar!

Hoppas du blir nöjd! Vi är såå nöjda och kunde inte få en bättre kaffemaskin!

Tack snälla! =) Kram
Katta

2 Anette:

skriven

Jag tycker om att klicka hem julklappar från nätet (det är så lätt att klicka på något extra till sig själv). Nyfiken undrar vad var det i ditt paket? Ha en fin dag. Kram Anette

Svar: Det blev ett gäng nya lyxdoftljus! Vardagslyx! =)
Kram
Katta

3 Sarah:

skriven

Katta, receptet på butterkakan, pretty please?! =)

Svar: Receptet på saffransdegen hittar du i boken "Vinters söta" som jag visade i ett inlägg från i helgen. Fyllningen rörde jag ihop på smör, kanel, riven mandelmassa och rivet apelsinskal. Enkelt och gott!!
Kraam
Katta

4 Emma - Från min sida sett:

skriven

Det är riktigt kul med fina paket, jag måste också ge mig ut och handla:)

Kramar

Kommentera här: