Mors dag


Elva vackra rosor, prinsesstårta och ett presentkort på Salong Blonde från mina två favoriter. Tack älsklingar!

Grattis till alla mammor där ute, och ett speciellt grattis till mig egen mamma!

Imorse väckte mina killar mig med sång, ett presentkort och en maffig bukett med blekrosa rosor. Philip sjöng "gratulerar, gratulerar" om och om igen och berättade sen om både pip, pip och om att han skulle mumsa tårta. I vår gamla stammisblomsterbutik finns en stor bur med fåglar och mycket riktigt hittade jag en liten söt prinsesstårta i kylen när jag kom ner till frukosten.

Det är så roligt nu när han börjar återberätta saker han varit med om även om vi kanske inte alltid får ihop det helt...

Idag kom vi hem med både en trimmer och en sån där smart ogräsupptagare. Trädgårdsredskap måste väl ändå vara bland det tråkigaste som finns att investera i (tokdyrt är det också!) men är man husägare så är man.


Älskar färgen på rosorna!

Nu ska jag krypa upp i soffhörnet med en bit prinsesstårta och en god kaffe. Kram!

1 Frida - BF 8 juni ♥:

skriven

Underbart!



Ja, det är ju en hel del man behöver till trädgården.

2 Malin S:

skriven

Vilka underbara rosor!

Och en annan underbar sak var ju vinsten igår. Wihoo!! Jag bara måste fixa biljetter till finalen nästa år.



kramisen

3 Annika:

skriven

Åh vilka fantastiska rosor!. jag dör en liten smula.

4 Karin:

skriven

Vad vackra!:)

5 Kati/Hus nummer nio:

skriven

Vilka vackra rosor! Vi är också i samma sits, flera trädgårdsprylar står på "att köpa"-listan. Hade hellre satsat på fin inredning...



Ha det gott! Kram!

6 Hanna:

skriven

Woooow vilka underbara rosor:)!!

7 Mia ☆:

skriven

Åh, vilka vackra rosor du fick! Tror att jag varit inne i din stammisblombutik och den är underbar =)



Instämmer ang. trädgårdsmaskiner etc. Vi köpte precis ny gräsklippare till landet... Männen i familjen var dock mycket mer roade än vad jag var ;)



Stor kram!

8 Lotta, klädtokig småbarnsmamma!:

skriven

Letar nya mamma-bloggar! Lust att ta Bloglovin-Följe?



Just nu efterlyser jag Kalas- tips på bloggen, om du har några som du vill dela med dig av! =)



Kram!

9 Nettan:

skriven

Husägare o husägare.... det är väl ändå ett radhus du bor i Katta, viss skillnad.



Kram Nettan

10 Hemma hos Katta:

skriven

Nettan: Är absolut husägare och oavsett hur stor eller liten tomten är så behöver den tas hand om och skötas. Eller? /Katta

Kommentera här: