Vårjacka på!


Vi har haft strålande sol och lite blåst här i Örebro idag så det var bara att leta fram Philips vårjacka. Har använt min vårtrench sen några veckor tillbaka till och från jobbet...


Mössa med pirattryck från Gooey Brand, vårjacka från Pomp de Lux och chinos + skor från HM.


Nr. 1 på ryggen - såklart!

Hej soliga lördag!

Idag letade jag fram Philips vårjacka från Pomp de Lux ur gömmorna och sen åkte hela familjen ut till gallerian för lite shopping och fika. En perfekt ledig lördag!

Ikväll grillar vi och passar på att äta middag under Earth Hour. Sen får vi se vad det blir...

Ha en fin kväll!

Kramar  
1 Magda- mamma till Noah:

skriven

Sikken vårfin kille!



Grillning, påsklov och en överraksningresa som väntar? Du har det bra du!! :)



Härlig kväll på er och smaklig spis!



Kram Magda

2 camilla:

skriven

Stiliga Philip!

Tanken var att vi skulle damma av våran Weber och grilla ikväll men när vi tittade ut imorse så ändrade vi middagsplanerna. Hoppas det smakar! :)



Kram

3 Sophie:

skriven

Vad shoppade du, några fina kläder? Visa gärna, älskar din stil!



Mvh Sophie

4 Hanna:

skriven

Tuffaste Philip :) Jätte fina vår kläder han har :)

5 LIFE by TESS:

skriven

Finaste lilla Philip. Så fort tiden går. Minns när du bloggade om graviditeten. Så kul att få följa en hel resa.



Kram

6 Frida-FantastiskaMamman:

skriven

Vilken liten tuffing :)



Jag har haft min vårjacka framme men nu får jag frysa för brrr vad kallt det är ute nu......men vinterjackan tänker jag inte ta fram igen så jag får helt enkelt vänta in vårvärmen :)



Kram

7 Julia:

skriven

Vad fin han är Philip. Såå skönt med vår och att den äntligen är (var?) här :-)

Vi var ute och åt pick-nick och grillade lite igår, men till slut blev det dock för kallt för min smak :(



Hoppas ni får ett härligt Påsklov!

Kram Julia

8 casaofmia:

skriven

Så fin, kram

9 Emma:

skriven

Vilken liten cooling! Härligt med vårväder och vårkläder. Här uppe i norr går vi fortfarande med dunjacka och kör snöskoter :-)

Kommentera här: