Påsklov


Idag fick både tulpaner och minipåskliljor följa med hem. Härliga färger och riktigt påskigt!

Ikväll är fredagspeppen total här hemma. Äntligen påsklov!

Ser verkligen fram emot några lediga dagar här hemma tillsammans med Philip innan det bär av på överraskningstripp för mig och Henrik. Är galet nyfiken på vad han planerat för oss två!

Nu blir det middagsfix och senare ikväll ser jag fram emot en lugn kväll i soffan framför premiären av Let's Dance!

Ha en fin fredagskväll! 

Kram
1 ulrika:

skriven

Åh, jag skulle dö av nyfikenhet som det lilla kontrollfreak man är ;)



2 Kati/Hus nummer nio:

skriven

Oh, vad spännande! Men vem vet, kanske hamnar du också i Frankrike som Starwoman?!

3 LIFE by TESS:

skriven

Härlig färg på tulpanerna!



Jag är nästan lika nyfiken som dej på din överraskning och hoppas du uppdaterar oss på bloggen;)



Kram

4 Hanna:

skriven

Det lät väldigt härligt med påsklov ;) och man blir ju nyfiken själv på vad ni ska i väg på för tripp;) kan det vara New York eller Paris ;)

Här hemma såg vi också Lets Dance i går :)

Ha en riktigt härlig helg Katta! kram

5 petra:

skriven

Grattis till bästa påskpresenten =) Du har säkert tänkt på det men bästa tipset är att packa ner bästa joggingskorna/promenadskorna!! Jag åkte till London utan mina och det är INTE att rekommendera ;)

Superhärlig resa till er <3

6 Hemma hos Katta:

skriven

Petra: Det ska jag komma ihåg! Det finns nog inget värre än onda fötter i storstäder! Kram /K

Kommentera här: