Tillbaka på Västkusten

 
Det är något visst med alla vita hus. Rofyllt på något vis!
 
Ett glas rosé är sommar för mig!
 
Hej på er!
 
Å vad jag har saknat er! Nu är vi tillbaka på Västkusten och vi landade faktiskt redan igår. Nu har äntligen hela familjen semester och det känns såå skönt. Igår välkomnades vi av solen men idag har det varit molnigt och tyvärr även rätt blåsigt. Passade på att städa huset och åka ner på byn för att storhandla. Sånt som måste göras!
 
Imorgon kommer Philips morbror och då blir det fullt hus igen!
 
Nu blir det kaffe och jordgubbar + vaniljglass!
 
Ha en strålande fredagskväll!
 
Kramar
1 Jenny:

skriven

Låter hur mysigt som helst att samlas hela familjen, önskar vi hade ett ställe där alla skulle kunna vara tillsammans<3 Undrar om du har tips på vad man kan hitta på då man är mammaledig, har en dotter på 5 månader men kan tycka att tiden blir lite lång ibland.

Svar: Hm, jag tyckte att det var hur bra som helst att ha mammorna från föräldragruppen. Om man nu har någon föräldragrupp!? Vi sågs flera gånger i veckan och hittade på saker. Vi var iväg på babysång, fikade ute och hemma hos varandra och gick långa promenader. Annars kan Öppna förskolan vara ett alternativ för att komma ut och träffa andra mammor och deras små! Kram K
Katta

2 Anonym:

skriven

Härligt med semester för er =)
Gick också på semester idag, ska bli skönt. Blir ni borta hela sommaren nu?
Kram Madde

Svar: Ja visst är det urskönt med semester! Väntar bara på att solen ska komma så det känns som sommar på riktigt. Vet inte om det är den Madde jag tror att det är men i så fall så hörs vi när jag är hemma i stan igen! ;) Kraaam
Katta

3 Fröken E:

skriven

Åh vad härligt med långsemester, jag vill bara önska er en fantastisk sommar. Njut av kusten och ät mycket räkor :) Hälsa P från mig.

4 Åsa:

skriven

Åh vad härligt det ser ut!! Förstår att ni trivs på bästkusten! Önskar er en skön semester, får se om vi tittar förbi ;-)
Kram kram

Svar: Ja det är fint här! Fast, det får ju gärna bli lite finare väder. Då är det en fullträff! :) Tittade efter dig när jag var inne på ditt jobb tidigare i veckan men du var nog ledig... Ja ni får höra av er om det blir en tripp! Kram kram
Katta

5 Kati/Hus nummer nio:

skriven

Vilka fina omgivningar! Kanske blir det fler sådana? Hoppas i alla fall :-) Det har varit molnigt och regnigt här, som om sommaren inte riktigt vågat stanna... Önskar en mycket trevlig helg med alla släktingar!!

6 HannaPanna:

skriven

Åhh älskade bästkusten! Min familj har också ett sommarhus på västkusten, på Åstol närmare bestämt. Längtar dit när jag ser dina bilder på de vita husen, båtar och rosevin! Hoppas ni får bättre väder snart!

7 Madde :

skriven

Åh va härligt med semester på fina fina västkusten, vi var där en v förra sommaren och det är verkligen vackert och rofyllt. Jag har precis gett mig in i rosevärlden efter två graviditeter utan alkohol så undrar om du kan tipsa om nått gott, fick tyvärr smaka ett som inte alls var gott förra helgen. Kram Madde

Kommentera här: