Träningspepp

Dagens träningspepp blev en ny rosa/mörklila löparjacka från Nike och ett mobilarmband från Belkin.
 
Hjälp vad jag har flängt omkring idag!
 
Vi har shoppat ett bord till altanen och sen har jag spenderat några timmar i stans galleria utanför stan. Passade på att åka iväg själv och det var så skönt att strosa omkring i butikerna utan att behöva stressa och sätta sig ner med en god latte macchiato i lugn och ro. 
 
Passade på att shoppa träningsgrejer till mig själv, en höstjacka och ett nytt regnställ till Philip (en tunnare täckjacka och ett nytt Slaskeman, allt från Didriksons) och lite inslagningsgrejer.
 
Vi ska på bröllop om tre veckor och brudparet har önskat sig bidrag till bröllopsresan. Tycker det känns lite småtrist att räcka fram ett kuvert så jag har en idé på en annan lösning. Hoppas det blir lika bra som jag tänkt mig...
 
Fick 50 % rabatt på armbandet hos Telenor med kupong från senaste mama. Tips!
 
Nu ska jag sätta mig och göra en playlist inför morgondagens powerwalk. Tips på bra pepplåtar som passar att gå och springa till? 
 
Kram
1 Michelle:

skriven

Sv: Fina träningsgrejer (i rosa såklart!). Springer en kvart om dagen nu och det är så skönt när man fått upp kondisen och blivit träningspeppad! Har även börjat med nyttig kost och man mår ju så mycket bättre av all hälsosam mat :)

Lycka till med träningen!

Kraaam Michelle

2 Camillasnyahem:

skriven

Vad nyfiken jag blir på bröllopspresenten, hoppas du delger oss din ide, efter bröllopet. :)

Svar: Det gör jag! Och som sagt, efter bröllopet så ingen nyfiken råkar se! ;) Kram K
Katta

3 Zalina:

skriven

Så smart! Jätte fin jacka också, var har du köpt den? Vad ligger ord pris på armbandet?

Svar: Jackan hittade jag på Intersport och mobilarmbandet kostade 249 kr utan kupongen! Kram k
Katta

4 Sofia - mamma till Amanda och Olivia:

skriven

Vilka fina träningsgrejer, jag skulle vilja ha båda två eftersom de matchar mina fina löpskor så bra! :) Till hösten ska jag se till att också hitta träningspeppen för den här sommaren har det inte blivit mycket träning. :)

5 Katja :

skriven

Här kommer min Spotifylista som jag har på jobbet och på löpbandet.
Hoppas att det funkar att skicka länken...

spotify:user:katja71:playlist:6IbRxrWoswZLCWIsJ2H5Gn

Om inte, kan du prenumerera på spellistan om du vill. Sommar 2012, heter den, kort och gott!

Svar: Tack Katja!! Ska genast spana in den! Kram K
Katta

6 Hanna:

skriven

Jätte fin jacka!! =) Jag måste med komma i gång med mina pw igen efter denna sommar!

7 kajsa:

skriven

åh super! en sån där skulle jag verkligen behöva:)

8 Anna:

skriven

Kan du maila mig din idé? :)
För jag ska på bröllop om 2 v och även detta brudpar önskar sig pengar till bröllopsresa! Trist, trist tycker jag :/
Hur mycket ger man liksom????
Näpp, pengar blir det inte :(

Svar: Vi kommer att ge pengar i bröllopspresent men jag har tänkt att förpacka det hela lite annorlunda bara! ;) Att ge bort sedlar eller ett kort känns ju lite trist... Kram K
Katta

Kommentera här: