Mysmorgon


Nyklippt Philip morgonmyser i soffan framför Mamma Mu.


Philips pyjamas med ränder i grått och marinblått hittade jag inne på Lindex igår. Mjuk och skön! Skinntofflorna kommer från Bobux.

Good morning!

Här hemma har vi en lugn och skön söndagsmorgon. Philip myser i soffan framför en film och jag hasar omkring med kaffekoppen i handen. Läser bloggar och söndagens NA. Såna här mysiga helgmornar är bland det bästa jag vet!


Nallen hänger med på ett hörn. En present från hans snälla gudmor Lisa!

Vi hörs lite senare! Kramar
1 jenny:

skriven

Mysiga helgmornar är bland det bästa med helgen! Gillar er vita skinnsoffa, ångrar lite att vi valde ljusa tygsoffor när vi köpte nytt i våras när jag ser er fina vita i skinn! :-)



Kram

2 Anonym:

skriven

Sötis! fortsättning på ovan kommentar, har du märkt om de blir missfärgade och suger åt sig färg av tex. jeans blå som svarta?

3 Anna - Starwoman:

skriven

Jag håller med om att helgmornarna är de mysigaste och kan tänka mig att när jag väl börjar arbeta igen och vi får "riktiga" vardagar då kommer nog helgerna bli riktigt heliga :-)



Söta bilder på Philip som jag tycker har blivit så "stor", cute!!!



Ha en fin söndag där borta i Öret!



Kram/Anna

4 Hemma hos Katta:

skriven

Än så länge har det inte blivit några märken eller missfärgningar och jag hoppas såklart på att slippa sånt även framöver. Vore trist! /Katta

5 Malin L:

skriven

Vilken sötnos Philip är!

Trevlig söndag!

6 casaofmia:

skriven

Så mysigt kram

7 anna:

skriven

det vore så kul om du ville visa lite mera bilder på ert fina hem!:)

8 Annika E:

skriven

Så fin pyjamaskille!! Jag tycker det är så bra att få tips och inspiration på pojkkläder! Imorgon ska vår lille 15-månaders Alvin till frisören för första gången. Alltid så kul att läsa din blogg och titta på alla fina bilder, du är superbra bakom kameran!

9 Anna:

skriven

Hej!

En fråga; eran Kartell kökslampa (som ni nu har bytt m din svärfar)var den verkligen 50cm i diameter??? Har alltid velat ha en sån kökslampa men nu såg jag den på en lampaffär igår och blev helt chockad var STOR den var!!! Finns det olika storlekar, tro? Tacksam för svar. Kraaam

10 Hemma hos Katta:

skriven

Anna: Vad jag vet så finns FL/Y bara i en storlek så det kan nog stämma. Den är stor men den känns inte alls gigantisk på plats. Vi har fortfarande kvar vår vita FL/Y över matrumsbordet i vardagsrummet...



Lycka till i lampjungeln! Kram K

Kommentera här: