Den där soffan


Den där soffan...

Hej sena söndagskväll!

Fler bilder har efterfrågats och såhär ser soffan ut i sin helhet. Två fina plädar har tagit plats i soffan sen bilden togs men hur det blev får jag visa er en annan dag.

Vi velade in i det sista och tittade på många olika soffmodeller i olika stilar innan vi slutligen bestämde oss. Till slut tänkte vi praktiskt och det fick bli en soffa i vitt skinn. Det går trots allt inte att undgå att skinn känns väldigt smidigt nu när Philip är liten...

Nu bänkar vi oss i den där soffan för den spännande söndagsfilmen på fyran - Wallander!

Ha en fin söndagskväll!

Kram

1 MammaMia:

skriven

Supersnygg! :-)

Sambon och jag har också talat om en vit skinnsoffa.

Jag vill så gärna ha vit soffa och då är ju som sagt skinn outstsnding när man har barn. Men sambon är orolig skinnet ska missfärgas av tex mörka jeans och sånt. Fick ni några skötselråd hur man behåller vitt skinn vitt? Stod det något i paketet eller så?

2 Sofia - mamma till Amanda med lillasyster i magen:

skriven

Er nya soffa ser jättefin ut! Innan vi köpte hus hade vi en skinnsoffa och det är verkligen praktiskt att bara kunna torka av den.



Ha en fin vecka!

3 Emelie:

skriven

Er soffa är verkligen ursnygg och jag kan tänka mig att det måste vara praktsikt med skinn när man har en liten! Skulle nog inte vara helt fel med en sådan för mig heller med tanke på blöta hundnosar osv...Haha!



Ha en bra vecka tjejen!

Kram

4 Julia:

skriven

Soffan är såå snygg Katta, och hur smidigt är det inte med skinn??? Jag älskar't :-)



Hoppas du får en härlig måndag.

Kramar Julia

5 Hanna:

skriven

Jag bara ÄLSKAR eran soffa såå snyggt i vit skinn har varit emot skin men det är ju bara det bästa när man har små barn.. Så jag har helt tänkt om :) Våran tygsoffa ser ut som kom och hjälp mig ';( men vi har sagt det den dagen vi flyttar blir det nya möbler och då kommer det nog bli en skinsoffa! Ha en toppen dag! kram

6 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

superfin soffa :)

7 Maria:

skriven

är också sugen på en ny soffa :)

den var fin men jag skulle aldrig våga ha vitt :)

8 Anna:

skriven

Snyggt och väldigt praktiskt med små barn:)

9 sandra:

skriven

hej!

verkligen jätte snyggt!

varifrån är ert snygga soffbord?

skulle vilja ha ett likadant.

kram sandra

10 Hemma hos Katta:

skriven

Till alla som frågat om ev. fläckar och jeans som torrfäller så har vi inte stött på det problemet. Vi köpte soffan i december men än så länge har ingenting färgat av sig. Vi köpte ett kit med fläckborttagning men det har vi inte behövt använda än... /Katta



Sandra: Soffbordet kommer från Ikea och jag gillar det jättemycket! /Katta

11 Mina Jag:

skriven

åh. så fiiin den är! och visst är skin det ultimata om man har småbarn ;)

kram!

12 Anonym:

skriven

När vår son föddes köpte vi en svart skinnsoffa,Det är mycket praktisk bara att torka av och jag har aldrig tröttnat på den har gått att variera i oändlighet med olika kuddar även haft olika soffbord till men nu sjunger den på sista versen jag kan knappt med att tala om hur gammal den är med vi har en ung vuxen man som lämnar boet nästa månad. Något man skall tänka på med skinn är dragkedjor på jeansfickor knappar, Vi har ljus halv skinnklädsel i bilen den är inte rolig och kommer aldrig köpa en bil med ljus klädsel famför allt jeans färgar av sig. Men vissa byxor färgar ju av sig så man blir svart om fingrarna.

13 Anonym:

skriven

Men det är snyggt både soffan och bordet.

och en ljus tyg soffa tar ju också åt sig färg. Solljus är inte så bra heller.

Men jag tycker en skinnsoffa håller stilen längre.

14 Nettan:

skriven

Snyggt soffbord tycker jag o visst är det härligt med vita tulpaner!

Vet du något om tävlingen på Microsofts sida, när den skulle avslutas?



/Nettan

15 Helena - barnvakt på Lidingö:

skriven

Snygg :)

16 Henrik Stigell:

skriven

Lustigt, jag har varit sugen på att köpa en nästan identisk. Riktigt snygg!

17 Sofia:

skriven

Supersnyggt! Älskar soffbordet med, har tittat på det många gånger.



Vi har också skinn, min sambo insisterade och jag tyckte jag hade fått diktera så mycket vad gäller inredningen här hemma så jag sa ja haha! Har aldrig ångrat mig :) Visst kan det bli ett lite "hårt" intryck eftersom vi har svart. Men det är så himla praktiskt och modellen vi har (från MIO- den finns tyvärr inte att köpa längre) är så skön att sitta i. Jag skulle nog aldrig välja tyg igen, så nöjd är jag :)

18 Linn:

skriven

Mycket snygg!!!!

Din blogg är helt fantastisk, hoppas på mer bilder från huset och Philip s rum.

19 Mia ☆:

skriven

Supersnygg soffa! Älskar vår soffa, men kan självklart inte låta bli att önska att vi hade valt en vit variant så här i efterhand. Vår är mörkt grå ;)



Kram!

20 casaofmia:

skriven

Soffan ser jättefin ut, snyggt och praktiskt med skinn kram

21 Anette:

skriven

Jättefin soffa!

22 Chatrine:

skriven

Vilken stilren och elegant soffa du har valt! Mycket snyggt!



Jag har verkligen ansträngt mig för att hitta denna soffa genom att surfa runt men ingen skulle bli lyckligare än jag om du skulle avslöja hemligheten om soffans härkomst =)

23 Jocke:

skriven

Jag ser att du har känsla för design. Vit skinnsoffa coolt! bra jobbat!

24 Michaela:

skriven

Såå Snyggt :) Vad heter Soffan?



Kommentera här: