Bling

Morgondagens bling...
 
Lite nytt till smyckessamlingen från Snö of Sweden.
 
På nyår vill man alltid försöka vara lite extra tjusig och morgondagens bling får bli mina nya örhängen från Snö of Sweden. Klänningen jag ska ha på mig är den svarta saken från HM med strasstenar på axlarna och till det får det bli enkla svarta pumps. Håret ska lockas och naglar + läppar målas röda...
 
Det perfekta vardagsarmbandet som sitter på min arm var och varannan dag tillsammans med silverarmbandet för Barncancerfonden och mitt Childhoodarmband.
 
Tänk att vi är framme vid den näst sista kvällen på 2012...
 
Kram
1 Michaela- med syskon i magen:

skriven

åh vilket fint bling!

2 Frida:

skriven

Såå snyggt!!

3 Hanna Gravid med Nr 2:

skriven

Snyggt!! Jag ska vara hel svart men har helt glömt bort bling blinget ;( får se om jag hinner ut imorgon fm och hitta ngt nytt =)

4 Arja H:

skriven

Gott slut o Gott Nytt 2013 önskar vi från Falun.Kram t Philip.

5 Louise B:

skriven

Superfina örhängen!
Gott Nytt År!

Svar: Gott nytt år Louise!!
Många nyårskramar till dig!
Katta

6 Nettan:

skriven

Gott Nytt År! Hälsa svågern också.....
Kram Nettan

Svar: Haha, det ska jag absolut göra! ;)
Gott nytt 2012!!

Kram
Katta

7 Miss Tess:

skriven

Så snygga örhängen, du kommer se fab. ut, såklart!

Önskar er en trevlig kväll och ett god start på nya 2013!

Kram

8 Anette:

skriven

Du kommer att bli super snygg. Ha en underbar kväll. Kram Anette

9 Ann-Louise:

skriven

Gott Nytt År Katta!

Hoppas ni får en trevlig kväll.
Kram

10 Emma [emmasutsida.se]:

skriven

Jag gillade verkligen örhängena, supersnygga!

kram och Gott nytt 2013 Katta!

Kommentera här: