Soft tisdagskväll

Kvällens latte, några rutor mörk choklad + inredningsspan!
 

Att orange är en av höstens stora färger har väl inte undgått någon vid det här laget. Inte min färg när det kommer till inredning men på kläder och accessoarer gillar jag det desto mer.
 
Sådär ja! Ljusen är tända, sonen är nattad, legot är upplockat och alla små bilar är parkerade i garaget för natten...
 
Ikväll är det tisdagsmys med Plaza Interiör, min nya tisdagsfavorit "Hart of Dixie" på Kanal 5 och "Svenska Hollywoodfruar". Köpte på mig ett gäng tidningar innan jag hoppade på tåget till Sthlm i helgen som jag knappt bläddrat i så ikväll får det bli lite härlig inredningsspan innan jag släcker lampan för natten.
 

Är svag för det mesta med kokos och den här mörka chokladen är inget undantag. Jummy!
 
Ha en fin kväll!
 
Kramar
1 Malin S:

skriven

Härlig kväll du har!
"Hart of Dixie" är så extreeeemt bra! Jag är helt besatt och har givetvis redan sett alla 22 avsnitt. Så nu längtar jag till 2 oktober då säsong två startar i USA. Åhhh så bra det är! Ja, du märker ju hur galen jag är, ha ha!

Kram/Malin

Svar: Då ligger jag i lä! =) Snubblade in mitt under det andra avsnittet för några veckor sen och nu är jag fast! Påminner lite om Gilmore Girls, One tree hill och Greys på samma gång! Kraam
Katta

2 Emma:

skriven

Lät som en riktigt mysig kväll! Åh mörk choklad är en favorit hos mig också:)

Kram Emma

3 Emma:

skriven

Vilken härlig kväll du har! Åh, mörk choklad är en favorit hos mig också:)

Kram Emma

4 Miss Tess:

skriven

Mysig vardagskväll.

Här har det också shoppats helt nya glossiga magasin som ska förgylla hemresan från Danmark imorn.

Natti!

Therese

5 Johanna:

skriven

Denna är underbart god. Gott med mörk choklad och kaffe, bästa kombon tycker jag:)

6 Ellan - Livet hos Ellan:

skriven

Så den är god alltså? Jag gillar ju den med mint i men den där ser ju inte heller fel ut... :) Skämskudden åkte fram under SHF! Hua!

7 Sophie:

skriven

Som jag har letat efter den där j..kla mörka chokladen med kokos i. Har finkammat halva Sverige utan lycka och började tro att den var en myt :-) Jaja, har ju trots allt ngr timmar kvar i Sverige och de kan ju spenderas spanande i godishyllan...

Svar: Hittar du den inte? Min hittade jag på Ica Maxi! Hojta bara till så postar jag några kakor åt dig! ;)
Katta

Kommentera här: