Höstnytt från POP

Nytt i Philips garderob!
 
POP:iga presenter från Philips mormor och morfar. Bästa förskoleplaggen och biltröjan blev väldigt poppis på direkten!
 
Philip har växt massor i sommar så i helgen måste jag göra en liten rensning i garderoben och se vad som behövs inför hösten. Redan nu vet jag att vi behöver investera i en ny skaljacka, ett gäng tunnare mössor, gummistövlar och höstskor från favoriten Kavat. Alltid är det något känns det som!
 
Inatt kommer Henrik hem till oss igen - äntligen! Han ringde precis från Köpenhamns flygplats och det lät som det lät som han hade med sig presenter från Kiehl's hem till mig. Jippi! 
 
Kram
1 Annie:

skriven

Jag har nyligen upptäckt din blogg och när jag kollar tillbaka i arkivet ser jag att vi har väldigt lik stil gällande allt som inhandlas till barnen (likadan spjälsäng, vagn, retrobil, sebraleksaker, böcker, kläder, skor, servis m.m.) så jag skulle ju förstås tycka det va jättekul om du visar de nya grejerna du kommer att köpa! Min pojke är 1,5 år och börjar på förskolan nu. Undrar t.ex. om man behöver både galonställ och skalset (har P.o.Ps redan)?

Svar: Vad roligt Annie! Jag tycker nog att vi haft mycket användning för både skalkläder OCH regnkläder både på förskolan och hemma. Regnsetet stannar oftast kvar på förskolan men skalkläder har vi en uppsättning av både hemma och på dagis. Står emot vind mycket bättre än regnkläderna så det är perfekt med skaljacka och skalbyxor när det ska lekas på våren/hösten. Kram Katta
Katta

2 Sara *SARASDIARY*:

skriven

Fint! :-)

3 Ann-Louise:

skriven

Älskar Kiel's produkter!! Var i den första, gamla fina butiken (Apoteket) i NY och fyllde på lagret! Värt ett besök!

Kram

4 Ann-Louise:

skriven

Älskar Kiel's produkter!! Var i den första, gamla fina butiken (Apoteket) i NY och fyllde på lagret! Värt ett besök!

Kram

5 Miss Tess:

skriven

Fint, fina färger. Kändes som ett riktigt Philip-och-Katta-print:)

Kram

6 AnnaMalin:

skriven

Ja, det är alltid ngt man behöver, hjälp som de växer ;-) POP har ju så mycket fint och riktigt bra kläder! Jag älskar skaljackorna därifrån.

Hoppas du får en fin dag! Kram

7 Emma:

skriven

Va skönt att få hem pappan i huset:) Så fina kläder, Polarn & Pyret är en favorit!

Ha en fin torsdagskväll!

8 casaofmia:

skriven

Åh så gulligt och praktsikt från PoP! Spännande med present, kram

9 christin:

skriven

Åh vilket fint set! ha en fin fin fredag! Kram

Kommentera här: