Philip på höstpromenad


Höst i luften och strålande sol. Såna här dagar är hösten väldigt välkommen för min del!


Philip ute på söndagpromme!


Att gå med händerna på ryggen har han snappat upp från ingen mindre än farfar "Jajja".


Att träna på att gå i trappor är väldigt poppis just nu. Grindar är ett måste till trappan i huset!


Söndagens Philip i mössa Gangstar, jacka Pompdelux, chinos Kappahl och sneakers i jeanstyg HM.

Då var vi framme vid den sista veckan i september!

Igår fångade jag Philip på bild när han spatserade omkring med händerna på ryggen precis som en liten farbror. Vår lilla härmapa!

Idag har jag haft en sån där trist måndag då man helst av allt bara vill dra täcket över huvudet och komma igen en annan dag. Det är bara att konstatera att september inte varit min månad och det ska bli så skönt när vi väl är på plats i huset för just nu håller jag på att gå i bitar av allt flängande och all stress. 

Nu ska jag ta tag i lite kvällsjobb och förhoppningsvis hinner jag även packa en flyttkartong innan Hollywoodfruarna drar igång. Sen är det bums i säng för ikväll är jag sådär galet trött. Gäsp...

Kram 
1 christin:

skriven

Fina och söta bilder! Ja det är jättehärligt med det här höstvädret som vi har nu, soligt och fint :)Ska gå en liten promenad nu innan ensam mamma söker börjar.

2 pernilla:

skriven

Åhhh vilka söta bilder! Som en liten farbror ;).

3 Johanna - Mamma till Lova♥:

skriven

Hihi så söt han är på dessa bilder med just den "stilen" han har med händerna på ryggen. Så sött! Förstår att det är mycket med ett nytt hus, hoppas att allt löser sig snart så att det blir lite ro till nästa månad. Kram♥

4 Kati:

skriven

Vad gulligt! Vår tjej gör också farfarsstilen. Och dessutom plockar uttryck såsom farmors "Men lilla gumman..."

5 Carolines hemligheter:

skriven

Hoppas att oktober blir en mycket bättre månad för dig, vad jobbigt det är när man är inne i en period av negativ stress och saker som läggs på varandra...



Tur att du har en sådan underbart söt liten son att njuta av när det känns slitigt!



KRAMAR

6 Annika:

skriven

Det där är inte att promenera. Det är att flanera!



Bedårande! Gud vilken plutt. Man vill ha`n till frukost.

7 Malin:

skriven

´Hihii, sötlöken. Ja han ser verkligen ut som en liten farbror. Lite nonchalant o världsvan=)



Hoppas morgondagen blir bättre. Du får sova så gott.



Kram!

8 Ella:

skriven

Undrar vad du ska ha för tapet på Philips rum?

9 Viveka på Humlebacken:

skriven

Söta bilder på lillkillen!!

10 Madde:

skriven

Vilken urmysig bild på prinsen med händerna bakom ryggen:) charmigt. Hoppas du/ ni får en lugnare oktobermånad, är ju spännande att fixa i ordning i nya hemmet:)

11 Petra:

skriven

Söta lill-farbrorn ;)Hoppas livet känns ljusare snart o mysigt at flytta in i ett nybyggt hus.Kram

12 casaofmia:

skriven

Så gullig, fin Pompdelux-jacka! kram

13 Anna:

skriven

Haha så gulligt när så små barn går med händerna på ryggen =)

14 Magda- mamma till Noah:

skriven

Det var det charmigaste! :) Farfadern lär vara mäkta stolt!



Kan tänka mig att du bara vill flytta in, få allt på plats och sätta dina idéer i bruk. Jag var där själv i våras... Känslan av att bo på två ställen, eller ingenstans alls. Fy för det! Men att sedan få flytta, göra i ordning, dona och piffa; underbart! Håll ut, du är alldeles snart där!



Ha en fin kväll!



Kram Magda



15 Åsa:

skriven

Sååååå söt!

16 Madeleine:

skriven

Är det fullfart på flyttpackandet? När blir flyttdagen? Tveka INTE att säga till om ni behöver hjälp =)



Söt han är lilla P. Hoppas vi kan ses snart. KRAAM

17 Hemma hos Katta:

skriven

Tack för alla fina och roliga kommentarer ni lämnar! =)



Är själv hemma med "min lilla farbror" så just nu finns det tyvärr väldigt lite tid över till bloggen men jag kommer igen! =)



Kramar till er alla!



Ella: Väggarna i Philips rum är vita, precis som det övriga husets väggar! Vi får se om det kan bli någon tapet längre fram..? /Katta

18 Anna:

skriven

Hihi vad söt han är! Kram Anna

19 Hanna:

skriven

Jag smälter utav bilderna Philip är så himla söt och sötare utav härma farfar att ha händerna på ryggen så gulligt!!! :)

Kommentera här: