Hjärta av silver


På armen idag söndag: klocka från D&G och ett silverarmband designat av by leia för Barncancerfonden och Ronald McDonald Barnfond.

Välkommen vintertid!

Bustrollet Philip är fortfarande inställd på sommartid och vaknade därför i vanlig tid imorse så det blev tidig lunch och nap idag men så fort han vaknar ska vi åka iväg till en butik som säljer kök och badrum här i stan. 

Där ska vi titta på handtag till luckorna i köket för äntligen tror jag vi enats om vad vi vill ha. Det finns så mycket att välja på och jag tycker alltid det är svårt att enbart utgå från en bild och försöka få en uppfattning om hur handtaget skulle se ut på luckor och lådor i ett kök... Hoppas på snygga visningskök


Armbandet med silverhjärtat finns att beställa här och längre fram kommer även hela smyckeskollektionen säljas i Barncancerfondens webshop. Intäkterna går till Sveriges femte Ronald McDonald Hus som ska stå klart 2013. 

Är det något ämne som berör mig och får mig extra engagerad så är det frågor som berör barn. Barns rättigheter, små och stora barn som far illa och barn som är svårt sjuka. Inte så konstigt kanske med tanke på mitt yrkesval!

Cancer är en fruktansvärd sjukdom som drabbat min familj, nära släktingar, vänner och bekanta så klart jag vill hjälpa till. I stort som smått. På armen idag bär jag därför mitt nya fina armband

Hoppas solen skiner på dig och att du får en fin söndag!

Kram
1 Linda - Harmony Home:

skriven

Vilket sött armband!



Hoppas ni hittar några handtag till köksluckorna:)

Kram /Linda

2 Anna:

skriven

Armbandet ser verkligen ljuvligt ut och att det är för ett gott syfte gillar jag också. Denna hemska cancer borde inte få drabba någon, varken vuxen eller barn.



Hoppas handtagsjakten gick bra! Kram Anna

3 emma:

skriven

Vad jobbar du med? Blev så nyfiken. Fin blogg!

4 Seventeendoors:

skriven

Snyggt armband o dessutom för ett gott syfte! Kanonbra!!

5 casaofmia:

skriven

Jättefint armband! kram

6 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

så fint! :)

7 Annika:

skriven

Åh vilket superfint armband. Det blev jag verkligen sugen på att köpa. Blir också berörd av allt som handlar om barn. Sådan var jag inte alls innan jag själv fick barnmen nu är jag så blödig så det likanr ingenting.

8 christin:

skriven

Jättefint armband! Sött med hjärtat på!

9 Hemma hos Katta:

skriven

Emma: Jag är utbildad lärare! Kram /Katta

Kommentera här: