I brist på snö


Bilder på Philip från i lördags innan magsjukan hälsade på. Det var soligt men blååsigt ute!

I brist på snön får man göra det bästa av situationen. D.v.s. klippa gräset!

Hej tisdag!

Jag skulle nog aldrig skrivit det där sista igår för idag har det varit jag som varit under isen...

Ska strax krypa ner i sängen och tycka lite synd om mig själv så ni får hålla till godo med några soliga bilder på Philip från i lördags då vi var ute och luftade gräsklipparen. Han älskar sin lilla gräsklippare


Saknade en vinterjacka att ta på till och från förskolan och den här marinblå från Kappahl gillar vi. Favoritmössan kommer från Gangstar.

På återseende imorgon!

Kram
1 Anette L:

skriven

Hejsan!!

Hoppas du kryar på dig snart.

Magsjuka är verkligen inget att jubla över.

Ha det nu så bra som du kan.

Kraam/Anette

2 Thereses liv och vardag:

skriven

Fy för magsjuka! Jag lider med dig! Krya på dig!! Kram

3 Emõke:

skriven

Jätte fim möss!!

4 Cecilia:

skriven

Krya på dig, Katta!

5 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

vilken söt mössa han har :)

6 Malin S:

skriven

Nämen uscha! Kräkis bort!!!

Hoppas att du mår bättre idag.



Jag vill meddela att lille P är vår ofödde sons stilförebild. Så himla fin jacka och mössa (och alla andra outfits han visar här på bloggen också förresten)



kramis

7 Sandra - Mamma till Wilmer och Joline - PÅGÅENDE BARNTÄVLING!:

skriven

Vilken fin mössa!!



8 Hanna:

skriven

WOOOOOW vilken cool mössa sådan borde ju William ha! Älskar mössor på dem små!

9 pillan:

skriven

Jackan är jättesnygg och mössan tror jag att jag kommenterat förr...Jag vill ha en likadan!! ;)



Ha det gott och lycka till med Matkasse-eventet



Kram kram P

10 Madelene:

skriven

Vad söt han är! Det verkar som att vi har samma smak när det gäller ytterkläder från Kapp Ahl. Alvin har likadan jacka :-).



Hoppas magsjukan har lämnat er! Det brukar ju oftast gå över snabbt. Annat är det med illamåendet jag lider av...



Kram /Madde

Kommentera här: