Ses vi imorgon?


En flirt med landet over there och veckans sista middag från ICA Matkassen. Rimmad kalkon med sötpotatispuré, päronsallad och tranbärschutney. Gott, gott, gott och en oväntat lyxig matkassemiddag! Det enda jag kunde sakna var en god sås men enligt sambon behövdes det inte alls. Receptet hittar du som vanligt här!

Välkommen onsdag!

Nu är vi friska och krya igen så idag har jag och Philip haft en riktigt mysig innedag. Utanför har det stormat så grannens utemöbler flyttat sig flera meter. Helt galet!

Som ni vet samarbetar jag med ICA Matkassen och imorgon kväll kommer jag finnas med på ett event ute på ICA Maxi Eurostop mellan 17-19. Jag och Ida från ICA Maxi svarar på era frågor om matkassarna och självklart går det alldeles utmärkt att beställa en prenumeration på årets julklapp på plats i butiken.

Vet att ni är några stycken härifrån Örebro som läser bloggen så kom gärna förbi och säg hej om ni planerat in en torsdagshandling eller bara råkar befinna er i närheten. Det vore jätteroligt!

Vi ses imorgon!

Kramar
1 Hanna:

skriven

Ser riktigt gott ut:)

2 Kati:

skriven

Oj vad gott det ser ut! Kanske något till helgen som kommer?



Synd att ICA-butikerna i Skåne (eller åtminstone Malmö) inte är lika aktiva, hade mer än gärna köpt matkassen till oss som julklapp!

3 Åsa:

skriven

Det hade varit jättekul att träffa dig på maxi, men tyvärr är jag uppbokad på annat i kväll. Kommer det att bli fler tillfällen? Det skulle ju vara såå roligt att träffa dig...

Kram

4 Malin:

skriven

Låter fantastiskt gott! Men jag tror, precis som du, att en sås hade suttit fint till! Hade iallafall inte skadat!



Skönt att ni är friska igen!!



/Malin

5 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

mysigt event :)

6 Julia:

skriven

Hej vännen!



Vad kul, då ska jag försöka hinna med att åka en sväng förbi Maxi idag :)



Skönt att ni är på benen igen!



Kraam

7 Karin:

skriven

Hur blir det prismässigt med matkassen? Blir det dyrare än att handla själv, eller går det jämnt ut?

8 Lisa:

skriven

Gott! Ett tips bara, när det kommer till matbilder ser det inte så aptitligt ut när man drar ur för mycket färg ur bilderna ;-)

9 ava miranda:

skriven

ser grymt gott ut ;>

Kommentera här: