Krysantemum & kvällens tips


En fin krysantemum som jag fick av min svärfar på Katarina-dagen i fredags. Tack S!


Nya rödvinsglas från Iittala Essence.

Här kommer kvällens tips från mig till dig! 

Just nu är det kampanj Iittala Essence på Cervera där fyra rödvinsglas just nu kostar 499 kr. Ett riktigt bra pris om ni frågar mig och jag slog till på två kartonger på direkten. Vi kommer vara många runt bordet här hemma på julafton så det var lika bra att passa på! 


Älskar att dricka ur Essence-glasen och vi har både rödvinsglas, champagneglas och dricksglas ur serien.

Idag har jag och Philip bara varit hemma och myst! Det hade bara varit tre barn på Philips avdelning idag så det var visst inte bara vi som fick påhälsning av magsjukan i helgen.

Imorgon tar vi nya tag och håller tummarna för att förskolebacillerna håller sig borta fram till jul, minst! 

Kramar 
1 Therese:

skriven

De där förskolebacillerna kan vara hemska, hoppas ni är förskonade från sjukdom framöver så här inför jul och allt!

2 Anna:

skriven

Vinglasen var ju ett bra julklappstips, tack!

3 Jenny:

skriven

God kväll i stugan!

Tack för det tipset! skulle faktiskt ge mig upp på stan imorgon och handla dessa glas på Åhlens men till ett dyrare pris så jag blev väldigt glad nu när jag kikade in hos dig :)

Hoppas ni vaknar upp friska och krya imorgon och slipper alla baciller en stund.

Kram Jenny

4 Thereses liv och vardag:

skriven

Tack för tipset! Just de vinglasen står högt upp på önskelistan så jag kanske ska tipsa tomten om kampanjen, hihi.

Gud vad tråkigt med magsjuka! Det hade jag ju också för ett tag sedan och det är verkligen inte roligt. Så tråkigt att behöva ställa in adventsfirande och allt! Hoppas att ni blir friska snart! Kram

5 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

åh vilka fina glas :)

6 Moa - Nybliven mamma till Ella ♡:

skriven

Riktigt snygga glas!

7 alexandra:

skriven

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

8 Zandra☆:

skriven

Tack snälla för dina fina ord häromdagen.

Ja livet är verkligen omänskligt tufft, men man klarar så mycket mer än vad man tror. Men det är inte lätt alla gånger....



Jag hoppas Philip har kryat på sej och att du o H slipper sjukdomen.

Kramar

9 Malin alin:

skriven

Även på Åhlens är de nedsatta i pris (479 kr om jag minns rätt!). Jag stod och fingrade på dem idag och var SÅ nära att köpa hem fyra kartonger. Ångrar mig lite nu att jag inte köpte dem, men kampanjen fortgår ett tag till så än är det inte för sent! De är ju såå fina!



Krya på dig!



/Malin M

10 Louise:

skriven

Jag gillar verkligen de där glasen. Stora glas är härligt!

Kommentera här: