Mors dag


Fin Morsdagsbukett och fin färg på rosorna. Tack mina hjärtegryn!


Dukat och klart för Morsdagsfika...

Idag är det alla mammors speciella dag!

Imorse vaknade jag av att mina favoritkillar kom in med en bricka med tända ljus och frukost på sängen. Mys, mys! Vi låg kvar bra länge i sängen och Philip var mycket nöjd över att få äta sin frukostsmörgås i sängen framför Barnkanalen så vi fick en riktigt bra start på den här söndagen.

Tidigare idag hann vi med en kort shoppingrunda och vi hann hem lagom till att Philips farfar och farbror kom över för en liten Mors dagsfika. Vi hade köpt hem en god chokladmoussetårta till oss vuxna och Philip kalasade på både vattenmelon och smoothie.

Ett par ursnygga somriga kilklackar från Tiger och en bukett med champagnefärgade rosor plus ett sött litet kort tyckte Philip att jag skulle ha just idag. Tänk vilken fantastiskt fin son (och sambo) jag har! Tack älsklingar!

Nu laddar vi för maxat söndagsmys med heta räkor och "Solsidan"!

Kram
1 Liw:

skriven

låter som en mysig morgon :)

2 Ann-Louise:

skriven

Jättefina rosor och skorna blir man nyfiken på! Mysigt att äta frulle i sängen för liten också -lagom busigt!



Hur går det att jobba? Bra hoppas jag och snart får du lov också.



Kramar!

3 Ms. Kidelin:

skriven

Superfina blommor och kilklackarna var säkert riktigt snygga de också.

Ang. mammabloggalan så kände jag samma som dej med många men det blir väl så... Jag hoppas dock att det blir fler tillfällen:)

4 Julia:

skriven

Låter som om ni hade en jätte mysig dag igår. Vilka goa killar du har Katta :)



Hoppas du får en bra dag på jobbet så hörs vi i veckan.



Kraaam Julia

5 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

åh så fint dukat :)

6 Johanna:

skriven

Fina rosor, underbar färg!



Kram

7 Moa - BEBIS I MAGEN:

skriven

Åh va fint med vita rosor, så ovanligt.. Brukar bara se röda/rosa:-)

Kommentera här: