Mellanlandar


Gårdagens buskille ute på altanen!


Smile!


Philips nya solhatt i jeanstyg från Villervalla hittade jag inne på den lilla barnbutiken Barngarderoben i Kungshamn. En vit stjärna är tryckt ovanpå hatten som en tuff detalj!

Godkväll allsångstisdag!

Puh, vilken tryckande värme vi möttes av när vi klev ur bilen och lastade ur alla väskor utanför porten här hemma tidigare ikväll. Det är verkligen så varmt här i stan. Rena rama värmeböljan!

Älskar verkligen att komma hem till vår lägenhet när jag varit borta för jag slås alltid av hur bra jag trivs. Hoppas att den känslan håller i sig även när vi flyttat till huset!

Vi har alltså lämnat Västkusten för ett litet tag och är hemma i stan för att mellanlanda och packa om inför Grekland. Om vi nu kommer iväg som planerat med tanke på strejkerna...

Nu ska jag fortsätta med att försöka överlista kommissarie Barnaby och klura ut kvällens fall i "Morden i Midsomer".

Kram
1 Piffa o Puffa:

skriven

Hej!

Förstår att det måste vara supervarmt inne i stan. Själv bor vi vid vattnet men idag har det INTE fläktat någonting. Men det är ju sommar så värmen hör till. Ska åka och bada imorgon. Gäller att vara på rätt ställe vid rätt tillfälle.

Kramar Anette

2 Carolin:

skriven

Ja visst är det skönt att komma hem när man har varit borta ett tag. Hoppas ni nu får de bra i Grekland.



Kul att du ger bok tips, har varit en riktig bokmal men sedan jag fick vår sån har det inte funnits så mycket tid till detta, men ska nog allt ta tag i detta igen :)



Kram till dig.

3 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

jättesöt i hatten! :)

4 Marie:

skriven

Ja visst är det skönt med denna värme! hoppas den stannar länge!!

Vad härligt att få åka till Grekland, visst var det till Kreta ni skulle? det är en jättefin ö tycker jag.

kramar

5 Hemma hos Katta:

skriven

Carolin: Än så länge ser det ut som vi kommer iväg så jag håller tummarna! =)



Hoppas du gillar boken!! Kram Katta

Kommentera här: