Med i packningen


Ett litet axplock av vad som får följa med i min resväska till soliga Kreta!

Godkväll torsdag!

Måste försöka komma i säng tidigt ikväll för vi planerar att vara ute på vägarna senast vid 02 så det blir av naturliga skäl inte speciellt många timmars skönhetssömn för mig inatt. Oj, oj vilken trött mamma jag kommer vara imorgon bitti!

Planet mot Grekland och Kreta lyfter med andra ord tidigt, tidigt imorgon fredag så just nu packar vi för fullt här hemma...


Smart travelpack med miniprodukter från Joico K-Pak


Clogs i modellen "Betty" från Moheda Toffeln


Söt miniplattång från HH Simonsen som jag hittade på salong Ego här i stan. Perfekt att packa ner vid resor!

Philips Bee är redan nerpackad i transsportväskan från Bugaboo som vi fyndade på barnbutiken Våra Små här i stan i förra veckan men nu ska jag ta tag i både min och Philips packning. Packa lätt var det va?

Godnatt, kram! 
1 Madeleine:

skriven

Exakt mina skor =) Väldigt sköna men skavsår första gången...



Ha en skön semester nu. Kram

2 Jennifer:

skriven

Trevlig resa! :)

3 Carolines hemligheter:

skriven

Hoppas att ni får en smidig & bra resa imorgon och en alldeles underbar vecka i Grekland, stor kram och det skall bli roligt att läsa om er semester när ni är hemkomna igen! Såvida du inte smiter iväg till datorn under veckan vill säga ;-)

4 sandra:

skriven

Ha nu en riktigt skön resa !

5 Malin S:

skriven

Piffig packning =)



Lycklig resa sötis!



kram/Malin

6 Hemma hos Katta:

skriven

Tack så jättemycket! Ha en riktigt skön vecka så hörs vi när jag är hemma igen! Förhoppningsvis glad och utvilad! =)



Kram /Katta

7 Eva:

skriven

Är det säkert och lugnt att åka till Grekland?, Jag känner så många som skall åka dit man blir lite smått orolig. Njut av ledigheten, flyttar ni efter det när ni kommer hem?

8 MammaMia:

skriven

Ska också börja med packningen, fast inte inför en fullt så avslappnande tillvaro... BB-väskan :-S



Trevlig resa!

Kommentera här: