Happy new 2012


Nyårsstassen är på och jag är redo inför kvällen. Gott nytt år!

Nu börjar nedräkningen...

Nyårsafton kommer alltid vara lite av en extra speciell dag för oss för det var just det datumet Philip var beräknad till för nästan precis två år sen. Att vi fick vänta på honom i elva extra dagar känns faktiskt rätt så bra såhär i efterhand - även om jag inte alls tyckte det då!

Ikväll firar vi in det nya året hemma hos våra goda vänner och jag har faktiskt ingen aning om kvällens nyårsmeny för den ville värdparet hålla hemlig. Det enda jag har fått reda på är att menyn har ett tema och det är alltid lika spännande med små överraskningar såhär sista timmarna på året!


Skumpan ligger just nu på kylning inför kvällen!

Önskar er alla en extra festlig nyårskväll!

Happy New Year!

1 christin:

skriven

Gott nytt år!! Kramisar

2 Anna - Starwoman:

skriven

Önskar er ett gott slut och ett alldeles fantastiskt nytt år!



Ha en underbar kväll och skål säger vi!



Stor kram

//Anna

3 Julia:

skriven

Mums vad gott med bubbel! :-)

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll hos era vänner.



Önskar er ett riktigt Gott Nytt År !!



Kramar Julia

4 casaofmia:

skriven

Önskar dig ett riktigt gott nytt år kram

5 Emma says style, love & rock and roll.:

skriven

Gott nytt :D

6 Maria:

skriven

Gott nytt år till dig med!

Hoppas ni fick en trevlig överraskningsmiddag! :)

7 Thess:

skriven

Gott Nytt År! Jag måste fråga dig varifrån din fina nyårsklänning kommer ifrån?



God fortsättning! / Thess

8 Hemma hos Katta:

skriven

Thess: Det är samma klänning som jag hade på julafton och den kommer från Åhlens! Gott nytt 2012! Kram K

9 Sofia:

skriven

Gott nytt år och god fortsättning! Hoppas ni hade en kul kväll :) Så himla fin bild på dig!



Kram

Kommentera här: