Pustar ut


Mitt tv-hörn i soffan är fyllt med vackra rosa kuddar från Mimou.

Yes! I did it!

Sitter här nyduschad framför datorn och pustar ut efter kvällens träning. Tanken var att träna 90 minuter skivstång/spin men det slutade med ett pass aerobic som såhär i efterhand kändes som ett rätt lagom pass att inleda hösten med.

När jag kom hem tassade jag försiktigt in till Philip som somnat med sin stora vinterkanin från Maileg i famnen. Så sött! Just nu vill han gärna ha ett mjukdjur att gosa med när han ska sova och idag var det visst kaninen som valdes ut. Min älskade Philip!

Har haft en riktigt bra måndag så nu hoppas jag bara på att resten av veckan fortsätter i samma stil!

Nu Hollywoodfruarna! Kramar
1 Madeleine:

skriven

Härligt att vara igång =)

Var det Skivstång/spin med Emanuel du tänkt? Ett grymt pass men där måste man verkligen boka innan...



Säg till nästa gång du ska träna så kanske vi ses. Kram

2 Kati:

skriven

Grattis! För mig är träningen fortfarande bara en tanke, kanske dags att göra som du och köpa ett gymkort?!

3 Anna:

skriven

Bra jobbat! Härligt att vara igång igen! Själv är jag däckad av förkylning men snart nya tag igen!



Ha en strålande fortsättning på veckan!

4 Johanna - Mamma till Lova♥:

skriven

Bra kämpat tycker jag, är ju skönt att göra det på första dagen i veckan, då har man ju precis som du skriver en god start!

Jag ska sparka mig själv i baken och sätta igång jag också!

Kram♥

5 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

vad skönt med träning! ska jag ta tag i ordentligt efter graviditeten :)

6 Fina Frun:

skriven

skönt att komma iväg på lite träning :)

7 Julia:

skriven

Vad duktig du är vännen!! Bra där.

Hoppas på att komma igång igen jag med, körde ju spinning var och varannan dag förut, det är jag dock lång ifrån nu!



Stor Kram

8 charlotte:

skriven

duktigt! alltid en skön känsla att komma igång med träning....

9 milena malmros:

skriven

Duktig du är som tränat.. hur mycket tränar du? :)

10 Katty:

skriven

Hej

Satt och googlade efter kuddar och hamnade på din sida. Förutom Nippon Candy, vad har du för modell och färg på de andra kuddarna? Ser helt perfekta ut.

Fint

Kommentera här: