Inredning & inspiration


Nytt nummer av ELLE Interiör med både sovrumsspecial och barnrumsinspiration. Perfekt kvällsläsning!

Godkväll!

Har precis kommit hem från en runda med mina nya fina gåstavar. 1 h powerwalk och 20 minuter styrka, puh!

Det var riktigt skönt att komma ut en sväng och varje gång jag tränar undrar jag varför jag inte gör det oftare. Mår så bra av träning men just nu är det onekligen svårt att prioritera mig själv och hitta tiden. Att fixa barnvakt för att träna känns som ett mindre projekt så jag får i stället passa på att sticka iväg när vi båda två är hemma även om det inte blir så ofta som jag skulle vilja.

När jag kom hem möttes jag av en stolt pappa Henrik som berättade att Philip minsann dragit sig fram på golvet för att nå en leksak. Han har varit på gång senaste dagarna, och tidigare idag när vi var på babysången var det nära att han tog sig fram, men typiskt att jag skulle missa ögonblicket när det väl händer! Imorgon får det nog bli krypträning på schemat!

Senare ikväll tänkte jag varva ner med en kopp te och ett nytt nummer av ELLE Interiör. Idag dök även nya Plaza Interiör upp så måndagskvällen är räddad! Den här gången var Plazan ett extra tjockt jubileumsnummer på hela 300 (!) sidor så jag har en hel del inredning och inspiration att sätta tänderna i. Perfekt!

Nu är ljusen tända och Philip sover sött så nu kan kvällens Idol börja!

Kram på er!
1 Carolines hemligheter:

skriven

Det låter härligt med en riktig powerwalk med stavar, själv kan jag knappt gå 10 meter längre utan att få sammandragningar så här hemma blev det thé och mörk choklad istället ;-)



Hoppas att du har en skön kväll med tidningar och Idol, kramar!

2 Emma från Kastberga:

skriven

Du kommer säkert snart få se det magiska ögonblicket!



Blir nog till att köpa Plaza imorgon, 300 sidor, oj!



Kram

3 Tella:

skriven

Åh, skymtar en riktigt snygg kartell lampa, vill också ha! :) Ha en fortsatt fin kväll. kram

4 Erika:

skriven

Ja det går inte att föreställa sig den sorg de går igenom just nu och jag hoppas de finner styrka i varandra och deras dotter hjälper nog dom att hålla sig uppe.



ang träning, vad duktig du varit som tränat! Jag har också börjat igen sisodär fem år senare :P men har som mål att hinna träna 2 ggr/vecka, känns som ett rimligt mål för mig :-) Kram!

5 Linda - Inspiration, Inredning, Design:

skriven

Lite trevlig läsning i form av inredningsmagasin är aldrig fel:)



Hoppas du får en lugn och skön kväll

Kram /Linda

6 Madde:

skriven

Snart kryper han och då blir det full rulle att hinna med:)ser att du fått frågan innan men vad tycker ni om Philips gåstol från babyproffsen?

7 Sofie:

skriven

Tack för tipset. Läser Plaza i lösnummer men så mpnga sidor kan man ju inte missa. Perfekt höstrusknöje

8 Elins blogg:

skriven

Jasså, jag visste inte att champagne cream-teet finns i grönt också! Det måste jag testa. :-)



Fina armband där nere! OXXO har massor av fint, har ett halsband och ett armband från det märket!



Ha en bra dag! Kraam Elin

9 susanna:

skriven

Hej Katta! Har du tips på vart jag kan köpa snygga och inte alltför dyra pikébodys till min 4 månader gamla son?

10 Emelie:

skriven

Hej Katta! Jag ser en moccamaster skymta där i bakgrunden, jag är i tankarna att köpa en sådan så jag undrar bara vad du tycker? den ska ju vara riktigt, riktigt bra. Är det den som heter clubline ni har?



tack för en alltid så härlig blogg!! kram!

11 Mia ☆:

skriven

Mysigt med en powerwalk och sedan Idol och lite bra läsning på det! =)



Kram!

12 Hemma hos Katta:

skriven

Susanna: Majoriteten av Philips pikébodys kommer från Kappahl. Där finns både kort och lång ärm i många olika färger! Vet att även HM brukar ha en del varianter på Baby men jag är riktigt less på deras kvalitet när det kommer till barnkläder.



Ha en fortsatt fin tisdag! Kram /K



Emelie: Precis, det är en Moccamaster Clubline som skymtar på bilden! Vi älskar den! Brygger hur snabbt som helst och ska vara den enda kaffebryggaren på marknaden som håller rätt temperatur vid själva bryggprocessen...



Vad roligt att höra, tack! Kram Katta

13 Jenny:

skriven

Hej!



Såg att du införskaffat dig ett par gåstavar. Har testat det en gång o jösses va jag skrattade åt mig själv, fick inte riktigt till snittsen. Får väl ge mig ut o öva :)

Ha en bra tisdag.

Kram Jenny

14 susanna:

skriven

Tack! då ska jag kolla upp kappahl!

15 Anna:

skriven

Alltid roligt med ny ispiration men de kan bli farligt dyrt med ;)

16 Ann-Louise:

skriven

Kul med Philips små framsteg men du kommer nog sakna tiden då du visste var du satt/lagt honom ha, ha. Brukar gå undan när de kommer igång att förflytta sig ;-) Tänk vad fort tiden gått tycker jag iallafall?!



Duktig du som tar dig ut med stavarna. Tycker det blåst massor senaste dagarna, men solen är fin!!



Kram

17 Mia:

skriven

Nu har jag visserligen inte barn men jag har heller inte gymtiden för styrketräning i höst med en massa projekt i luften. Köpte därför Charlotte Perellis träningsbok som jag faktiskt inte kan lovorda tillräckligt. Grymt bra upplägg med program för styrketräning hemma som inte tar mer än 20-25min. Jag är inne på andra veckan och ser redan skillnad! Grymt skönt också att kunna göra det just när jag har tid och heller inte behöva bry mig hur jag ser ut hihi. :)



Hett tips med andra ord.

Kram

18 Elin:

skriven

Hıhı, jag kommer hem om en manad och da har du en frıvıllıg barnvakt tıll lıllprınsen! :)

19 maria:

skriven

visst var månadens nummer av Elle interiör bra!?

Kommentera här: