Gungdejt i parken


Philip i overall från Molo och den nya och lite för stora mössan från Gangstar.


Gungeligung!


Philips söta kompis Mira i matchande manchesterduffel och små uggs.


Min lilla tröttis i vagnen påväg hem från parken...

Aj, aj vad det känns i kroppen idag!

Kom precis hem från veckans andra powerwalk med stavarna och idag fick jag upp farten rejält. Ikväll fick jag även sällskap av Irena och det är verkligen så mycket roligare och mer motiverande med träningssällskap!

Idag har vi haft fullt upp! Efter lunch mötte vi upp tjejerna för en liten gungdejt i lekparken. Ullis hade köpt med sig godsaker från mysiga fiket Fröken Brogrens veranda och jag hade packat ner både termos och muggar så det blev även en kylig men mysig utomhusfika för oss mammor.

Lagom tills vi kom innanför dörren dök Philips farfar upp för lite eftermiddagslek. Philip passade även på att visa upp att han numera kan ta sig fram på egen hand genom att åla som en liten kålmask med den lilla blöjbaken upp i vädret. Såklart hur sött som helst!  

Nu blir det fortsättningen av kvällens Idol här. Tror det kan bli en riktigt tuff match ikväll!

Kram
1 Evelina:

skriven

Coolaste Filip! Superfin mössa. Robins Favorit! ;)

Kramis E, CL

2 Britta bloggar:

skriven

Mysigt med utomhuspicknick!

3 Anna:

skriven

Hej! Du med god smak... en vän till mig har designat en klädhängare. Vill inte göra reklam här på din blogg men kolla in på min blogg gärna så får du se den. Mycket snygg och kan tänka mig den skulle passa kanon i ert hus sedan.

Ha en kanon dag

Från en annan föräldraledig!

4 Linda:

skriven

Hej Katta! Måste bara säga att din son är så söt! Tänkte höra lite mer om er Moccamaster Clubline. Har tänkt oss att vi skall köpa en. Men såg att den finns i flera olika färger. Svart, vit och jag tror 3 st olika gråa toner. Vad har ni för "färg"? Kram Linda

5 Piffa och puffa:

skriven

Vilken liten gobit till kille. Tänk så länge sen det var jag hade mina barn små, och ändå så känns det som om det var igår. Nu får jag vänta på barnbarnen och ändå är jag "bara" 41 år.

Kramar Anette

6 Mia:

skriven

Jag har också tränat idag. Nu börjar det bli en given vana. Härligt!

7 K:

skriven

Vilka söta bilder på Philip! Han har alltid så snygga kläder :-) Vad roligt att du kommit igång med träningen! Här finns en som borde göra det....

Kram, Kati.

8 jessi:

skriven

Vilken underbart härlig overall Philip har, det gillade jag skarpt! Kul med gungdejt för både barnen o föräldrarna!



KRAM

9 Hemma hos Katta:

skriven

Linda: Hm, jag tror att vi har en Moccamster Clubline i färgen som kort och gott heter silver men jag blir lite osäker... Den är inte borstad i alla fall! Alla färger är toksnygga så jag förstår din beslutsångest!



Ha en fin torsdag! Kraam K

Kommentera här: