Uppladdning inför långhelgen


Filip kan äntligen ha sin coola vinteroverall från Lindex som jag köpte redan när han låg i magen.


Fredagsfika! Semlan på bilden har faktiskt min svärfar gjort så det blir inte svårt att lista ut vem som kommer få ansvaret för tårtorna till dopet.


Det känns som fredag idag även om det bara är onsdag - helt underbart! Idag fick hela familjen en oväntad sovmorgon till 09.30 och nu har vi precis kommit hem från en kylig promenad

Planen var att möta upp mammorna idag på eftermiddagen men p.g.a. bortfall och missförstånd med tiden så det var bara att bädda ner en övertrött Filip i Buggan och ta en runda för oss själva. Hann få en uppdatering av både mamma och storebror så det blev en riktigt effektiv powerwalk.

Nu är det hög tid för dagens andra hemmagjorda fusklatte och sen ser jag fram emot lunchen som Henrik skulle köpa med sig på vägen hem!

Ha en mysig eftermiddag! Kram
1 Sofia:

skriven

Jag lever också med fredagsfeelings lite då och då, det är ju hur lyxigt som helst att få känna så! Tur att beachsäsongen närmar sig, annars hade jag nog ätit fredagsgottis varenda dag. :)

2 Johanna:

skriven

Hej!

Lite nyfike bara, har du och Henrik gift er?

(med tanke på benämningen svärfar...)

Glad påsk

3 Anonym:

skriven

Johanna: Nej det har vi inte. Det hade jag aldrig kunnat hålla hemligt i så fall =) Det blir helt enkelt enklare att benämna honom som svärfar än Henriks pappa eller blivande svärfar... Glad Påsk tillbaka! Kraam

4 Hemma hos Katta:

skriven

Kommentaren ovan till dig Johanna var såklart skriven av mig ;)

5 Johanna:

skriven

Ha ha, ja, kanske lite svårt att hålla hemligt. Trodde först jag missat något... Förstår att det är lättare att säga. Kommer kanske bröllopsrapport i framtiden :-)

Ha en riktigt bra helg.

6 Anna:

skriven

Hoppas att ni får en mysig påsk.

7 Nina - Glamourmamman:

skriven

Smarrigt :-) Visste inte att dom sålde semlor längre. Ha en fin kväll!

8 Johanna:

skriven

Ja, visst känns det som fredag? Jag har tagit påskledigt nu, superskönt!



Jag ska hålla utkik efter dig i helgen och rapporterar givetvis om Smögens havsbad sedan :)



Glad påsk så länge!

Kommentera här: