På Smögenbryggan


Bilder från midsommardagen som vi spenderade på soliga Smögen.

Godförmiddag måndag!

Nu är vi tillbaka i stan igen efter helgens midsommarfirande och en långhelg bland båtarna. Vi har haft det jättebra och jag längtar redan tillbaka men idag väntar ett efterlängtat besök hos frisören och salong Unikt.

Det ska bli så skönt att lägga i nya slingor och fräscha till topparna innan det är dags att packa väskorna ännu en gång. Nu är det inte många dagar kvar innan det är semester på riktigt för vår del.

Fyra underbara veckor tillsammans med mina älsklingar väntar!

Ha en riktigt bra dag!

Kram
1 Pillan:

skriven

Ser verkligen härligt ut där nere i Smögen! Har aldrig besökt denna pärla men det kommer;)

Alltid lika skönt att få en stund i frissa-stolen!

/Kraam Pillan

2 Caroline:

skriven

Jag äslkar Smögen och framför allt hela västkusten!

Vad blir nästa resa? Själv har jag 2,5 veckor kvar innan min börjar..

Kram C

3 Sofia:

skriven

Hej Katta!

Vilka härliga bilder och vad skönt med ett frisörbesök.

Det är verkligen härligt avkopplande tycker jag och snygg blir man också kan det bli bättre, hihi!



Jag kände mig så stressad sist du var inne men jag hade redan en kund som du nog såg.



Ha det bra så länge!



Kramar Sofia

4 BLONDETTY:

skriven

Hej tjejen!



Vad härligt ni ser ut att haft det! Smögen är ju bara så mysigt och fint!



Vad skönt med frisörbesök! Jag sitter precis och försöker få tag på min frisör också för nu är håret INTE roligt!



Ha det så gott nu denna underbara sommarvecka!



Kram kram!

5 karin:

skriven

Finns knappt nåt bättre än Västkusten när den är som på bilderna ovan, med strålande sol och blå himmel! Verkar som ni haft en härlig minisemester tillika midsommarhelg och jag hoppas att de resterande semesterveckorna som väntar blir minst lika fina! Kram

6 Hanna:

skriven

Underbara Smögen! Jag hoppas verkligen jag får chans att segla dit i år! Västkusten är verkligen hur somrigt som helst :)



Kram!

7 victoria (matplatsen/bloggfamiljen):

skriven

vilket härligt väder ni tajmade in!!! hurra för semester! bär det av nånstans särskilt? Här blir det snart mallis för hela lilla familjen.



kramar!!!

8 Frida- trendenser.se:

skriven

Inte mycket som slår Smögen på midsommar, underbara bilder.

//Frida

9 Tova - Elliots mamma:

skriven

Åh, ser helt underbart ut! Verkar som ni haft en härlig midsommar :)

Kramar

Kommentera här: