Ebony & peach


Nytt doftljus från Voluspa med doften Makassar Ebony & Peach. Passade på att inhandla det när vi var på NK i Göteborg tidigare i veckan.

Lördagslugnet råder och det nya doftljuset från Voluspa är tänt!

Idag fick jag några välbehövliga timmar för mig själv här hemma när killarna drog iväg och slog några bollar på golfranchen så jag har fått en hel del gjort den här lördagen.

Har bl.a. ägnat dagen åt att packa ner delar av Philips urväxta babykläder i lådor. Det går så snabbt och vi har knappt hunnit använda alla fina plagg i garderoberna. I lådorna hamnade alla första miniplagg från veckan på BB tillsammans med vinteroverallerna, en fiskartröja a la Pippi och en urfin grå fleeceoverall med huva och texten GAP på bröstet från Baby GAP. Vem vet om det kommer väl till pass någongång i framtiden... 

Hann även titta över vad som behöver kompletteras till höstgarderoben så i nästa vecka ska vi gå på byx- och jeansjakt. Ett par randiga tights från Polarn O. Pyret och ett par coola jeans med muddar från Nova Star står på Philips önskelista! Conversen är snart urväxta så ett par nya sneakers måste vi också hitta!

Den lilla bissingen i nederkäken gör sig fortfarande påmind och det gör nu ont, ont i lilla munnen. Aj, aj!

Vi som är bortskämda med att ha en son som nästan aldrig är ledsen och gråter har ikväll haft fullt upp med att trösta och avleda på alla tänkbara sätt innan det var dags att stoppa om honom och säga godnatt.

Nu middag! Lördagsmiddagen består av en god kycklinggryta med dijon och rosépeppar som jag svängt ihop.

Stor kram
1 Malin S:

skriven

Har det vita fått sig konkurrens av svart? Jag skådar både soffa, tröja, klocka och doftljus i svart ;)



Hoppas att er lille sötnos sussar sött trots tanden. Och att ni har en mysig kväll! kramis.

2 Tella:

skriven

Härligt med doftljus! Speciellt när det blir lite mörkare och hösten smyger sig på.. Jag börjar få lite smått längtan ;) Ha en fortsatt fin kväll. Kram Tella

3 madde:

skriven

Godmorgon!



Vilketfint ljus. Jag älskar Voluspa.

Vad skönt med lite egentid, det behöver man ibland.



Kram

4 Kidelinbloggen - Therese:

skriven

Nova Star jeans tror jag är ett helt rätt val för er:) Voluspa´s doftljus verkligen lovely och ger vardagslyx!

5 susanna:

skriven

Tips, smörj flytande barnalvedon på tanden som håller på att komma upp :-) det hjälper

6 christin:

skriven

Vilket fint ljus! Det låter som det kan dofta väldigt gott också :) Kramisar

7 Ann-Louise:

skriven

Ja du -alla dessa kläder man aldrig hann använda på barnen...tokigt egentligen men det är ju sött så man handlar på sig. Tänk vad skulle kunna köpt istället brukar jag tänka i efterhand när man sorterar bort....att man aldrig lär sig ;-)



Här blir det grillade kycklingfileér och ugnsbakade potatisskivor idag! Solen skiner så det gäller att passa på!



Kram Kram

8 stiletteklacken:

skriven

Jag älskar verkligen Voluspa's doftljus. De går att får tag hemma i Öret också. Butiken Heaven säljer dem också. Jag brukar gå dit och handla dem där. Jag gillar dofterna Makassar Ebony & Peach, Soleil och Saijo Persimon. Jag har sett dem i mindre storlekar på Kicks inne på Gallerian Kompassen, fast Heaven har det största utbudet av dem.

9 Hemma hos Katta:

skriven

Stilettklacken: Att Voluspa finns på Heaven här i stan hade jag koll på men inte att märket finns på Kicks. Tack för tipset!! Deras utbud måste jag spana in!



Ha en fortsatt bra kväll! Kraam /Katta

Kommentera här: