Underbara lördag


Min lördag! Strålande sol, ELLE, Ramlösa Mango och resterna av gårkvällens carbonara till lunch.

Happy day! Igår hade jag som sagt en mindre bra dag eftersom det strulade med både det ena och det andra. Först var det en inställd frisörtid och sen upptäckte jag att min nya krämvita skinnjacka var borta. Brukar aldrig tappa bort saker så jag vände upp och ner på lägenheten här hemma igår. Sista gången jag hade den på mig var förra helgen när vi var ute på Marieberg så idag satte jag mig och ringde runt till några butiker. Som tur är hade en snäll person lämnat in den på Bellini där vi åt lunch så jag får glatt sätta mig i bilen och åka ut dit imorgon för att hämta upp den. Lucky me!

Vaknade upp till strålande sol så idag har jag passat på att pressa på balkongen i nya bikinin. En vit- och marinblårandig bandeaumodell från HM. Var så varmt att jag nästan höll på att smälla av.

Ikväll blir det en lugn och skön hemmakväll för min del. Soffhäng och finalen i "Robinson 2009". Spännande, spännande! Hoppas nästan på att Jarmo eller Anna vinner ikväll. Henrik ska ut med Magnus som är hemma från USA men han skulle köpa med sig takeaway från Shanghai som kompensation. Inte mig emot!


Kram

1 Rebecka:

skriven

Åh, vilken tur du hade med jackan. Det låter nästan som något jag skulle kunna göra, jag tappar ständigt bort saker man har oftast sådan tur att de kommer tillbaka på de mystiska sätt ;)



Idag lapas det sol här med,och till kvällen Robinson, underbart skönt med slappar dag!



Fota gärna din nya bikini så vi får se,låter som en riktig goding.

2 Sue:

skriven

Herregud vilken tur att du hittade jackan....hade varit lite urt!



Jag var på stranden hela dagen igår...helt underbart!

Ska snart lägga mig en stund till med min nya bok och njuta i solen!



Ha en underbar dag snäckan.....

3 Anna:

skriven

Höll med på Anna eller Jarmo men de blev ju inte de

Kommentera här: