Otursfylld fredag


Tror en viss person behöver jobba lite på brännan i helgen. Som ni ser har jag hittat en svart tunika i samma modell som min vita. Love it!
 

Den här fredagen höll på att sluta i katastof för när jag klev in på Studio Green fick jag reda på att min frisör var sjuk. Salongen hade såklart försök ringa mig upprepande gånger men på fel mobilnummer. Så typsikt! Jag som hade stressat tidigare från jobbet och allt. Är en väldigt liten salong med endast två frisörer, varav endast en gör slingor, och det var nu ovisst om min frisör skulle komma tillbaka.

Blev så besviken och insåg att det skulle bli riktigt tufft att hitta en ny tid såhär i studenttider innan semestern. Som tur är finns det några salonger med drop-in på Väster så jag chansade och haffade en frisör inne på darlingens salong som ligger ett stenkast från Studio Green. Först skulle jag bara hinna få en klippning men efter tio minuter ändrades planerna och min nya frisör hann även lägga i slingor. Nu är jag med andra ord fräsch i håret igen, helt perfekt!

Nu har vi precis varit och storhandlat massor av gott inför helgen och jag ska snart dra igång med fredagsmiddagen här. Ikväll äter vi en krämig carbonara och skålar i rött. Fredagsmys!

Ha en riktigt mysig kväll! Kram
1 www.alexandrastyle.se:

skriven

snygging där!!



Ha en mysig fredag nu!



Kram



www.alexandrastyle.se

2 Annas inspiration:

skriven

Så sommarfin du är :-)



mysig kväll

kramisar

3 Madeleine:

skriven

Tur att du hittade en annan frissa. Vem skulle du ha klippt dig hos? Är ju tre som jobbar där nu, jag var hos en Linda sist.



Kraam

4 sofia:

skriven

Så fin du är! Jättesnygg i håret och jag älskar din klädstil.



He he! Jag hade också denna tunika idag.. I love it, tack ännu en gång för tipset, har fått en massa komplimanger för den.

5 Josefin:

skriven

Skönt att det sluta lyckligt till slut :) Olycklig om din frisör inte kommer tillbaka om du var så nöjd med henne.



Trevlig helg. Kramkram//Josefin

6 Sue:

skriven

Usch det är hemskt när det strular!!!!!

Jag är så bortskämd när det gäller hår då min svägerska har egen salong och fixar håret när vi behöver...till en billig pening oxå....



Jag behöver oxå slinga mig snart men jag väntar lite....



Ha en underbar lördag i solen sötis!!!!!

7 Sofia:

skriven

Samma sak hände mig i onsdags. Riktigt trist då man verkligen sett fram emot lite avkoppling i frisörstolen. Kram

8 jessi:

skriven

Vilket tur att det ordnade sig med frisören!!!



Fin tunika du köpt, du är alltid så fint klädd tjejen!



ha en härlig solig helg!

9 Therese:

skriven

Kul att det löste sig, man kan bli så besviken när man sett fram mot nått som blir ändrat. Inte för att jag tvekar över att du hade sett lika snygg och fräsch ut ändå.

Sälv måste jag också fixa mitt hår igen!

Hoppas ni får en trevlig helg.

10 Anette:

skriven

Skönt att det ordnade sig när du tagit dig tid o sett fram emot hårfixningen ;)

Kommentera här: