Ljus jeansskjorta - check!


Tisdagsmys med tända kivilyktor.


Vårnytt i garderoben. Jeansskjorta från MQ/Zoul.

Idag blev det nya ljusa jeansskjortan och svarta stuprör från Filippa K. Så trött på mitt hår just nu så jag livade upp det med mittbena och en enkel "The City"-uppsättning. Har inte haft mittbena på flera år men det blev riktigt bra. Enkel vardagsfrisyr, bara att tvinna och sen fästa med hårnålar eller fina hårspännen.

Idag gick jag tidigare från jobbet för att vi skulle hinna med ett ärende på stan som jag inte blir klok på. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta i bilen hem. Vet att jag ibland talar i gåtor här på bloggen men vissa saker måste få vara mer eller mindre hemliga. Var i alla fall hemma riktigt tidigt så jag har suttit här och mailat ett bra tag. Nu ska jag fixa till kvällens middag som bl.a. består av grillad lax med quinoa och sen blir det tv-kväll med "Halv åtta hos mig", "Desperate Housewives" och en stor kopp grönt te

Ha en bra kväll! Kram 
1 Elin:

skriven

Supersnygg jeansskjorta, helrätt verkligen! Den ska jag spana in omgående!

2 Zandra:

skriven

Men va nyfíken jag blir när du skriver i gåtor... Men den som väntar på nåt gottt...... ;-)

De kommer säkert att lösa sej för dej!

Jag har oxå gett mej på "The City" frisyen ett par gånger och Me like! Enkelt vardagspiff lixom ;-)

Din Outfit för dagen lät verkligen så där vardags chic! Me like

Ha en härlig kväll

KRamar till Ktta!!

3 Sue:

skriven

Skjortan var ju jätte fin!

Talar i gåtor....varför gör du det! Bloggen är en ventilations trumma ju!!!!!!



Puss på dig!

4 Madeleine:

skriven

Semesterstängt igen?;) Får nog välja ett annat ställe snart...haha



Ha en skön kväll och hoppas vi ses snart. KRAAM

5 Sandra:

skriven

Förstår verkligen att man vill hålla saker hemligt, hoppas det löser sig vad det än är och att du mår bra söta :)



Njut av kvällen. Själv sitter jag på jobbet 40minuter till ;)



Kraam

6 Anna:

skriven

Jeansskjortan ser jättefin ut.



Trist att ärendet inte gick som du tänkt dig,

hoppas kvällen blir bra ändå.



kramar

7 SOFIE:

skriven

....ringar???????



:-D





KRAMIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 Hanna:

skriven

Jättesnygg jeansskjorta!



Kan ju inte låta bli att fundera på du har för nytt projekt på gång! När får vi veta?!! Kram

9 Malin S:

skriven

jag håller bloggen fri från de flesta bekymmer och "allvarligare" huvudbry. Känns inte som att det skulle vara givande att dela visa bitar. Hoppas hursomhelst att din "hemliga gåta" fixar sig till det bästa. Coolness med ljus jeansskjorta. Passar väl dessutom bra till dina rosa Reebok ?! Jag har idag haft på mig ett för kort linne så linningen på mammajeansen glipade fram. Inte lika chict ;)

Ikväll blir det iskall sprite och Desperate, soft. Kram kram kraaaam.

10 Rebecca:

skriven

jag gillar också vitt, vitt, vitt, och jag blir verkligen inspirerad av dina bilder, så fint!!

trevlig kväll.

11 Anna:

skriven

jag skulle välja att gråta jag...

12 Ann-Louise:

skriven

Skjortan har helt rätt tvätt i vår tycker jag!! Min man hade en sån där med pärlemorknappar på sig när vi träffades 1987...allt kommer tillbaka på ett eller annat sätt!

Tror också på butiken som var stängd sist?! =0)



Kramar

13 www.alexandrastyle.se:

skriven

Ursnygg jeansjacka, riktigt snygg, har spanat in den med, galet perfekt!!!!



//



www.alexandrastyle.se

14 susanna:

skriven

riktig fin svart matta. passte bra der;-) kan du ikkje legga inn bilder av deg med ny frisyre..kjekt og få ideer ;-) have a nice evening ;-)

15 sessan ☆:

skriven

Å vad jag älskar de kivilyktorna, jag har dom själv i rök färgat glas & skulle absolut haft några i somrigare färger!!



Jean skjorta & stup rör bli syggt i vårens solsken ;D



Ha en fortsatt underbar vecka!!!



Kramar om

16 Elin:

skriven

Håller med ovanstående, man blir ju nyfiken... Men som tur är så bestämmer man ju själv vad som ska "outas" på bloggen och inte. Jeansskjortan ser grymt fin ut, och jag skulle gärna se den på tillsammans med The City-frisyren.

Hoppas att den fortsatta veckan blir skön.

Kram

17 susanna:

skriven

Hei kan du ikkje legga inn bilder av deg med ny frisyre..? Spennande..du er sikkert fin i det. Den smukke kler alt vet du;-)

18 kokosflinga:

skriven

Vilken fin jeansskjorta! Hoppas du har en bra och solig dag! :)

19 karola:

skriven

Så mysigt med ljusblå jeans skjorta...vill oxå ha!

Kommentera här: