Lunchdejt


Syns det att vi var två bloggare som lunchade? Javas sallader är väldigt enkla men ack så goda. Brukar alltid välja deras goda bluecheesedressing men eftersom jag inte bör äta ädelost just nu föll valet på det näst bästa, deras curryvariant.

Spöregnar utanför och jag cyklade såklart hem från stan. Usch, på lagom bra fredagshumör just nu!

Mötte i alla fall upp söta Miia på stammisfiket Java för en mysig långlunch tidigare och det var riktigt kul att ses igen efter alla semesterveckor för en rejäl uppdatering. Var som vanligt fullt när vi kom men skam den som ger sig. Fick till slut ett fönsterbord och kunde luncha i lugn och ro. Java var faktiskt det första fiket jag blev introducerad för när jag flyttade hit och under mina år i stan har jag varit en flitig gäst. Brukar vara proppat med barnvagnar så det lär väl bli där jag kommer spendera stora delar av min mammaledighet. Hann spana in både en och två potentiella barnvagnsmodeller idag.  

Just nu väntar jag på att bli upphämtad av Henrik som är i krokarna. Ska handla inför kvällen så det är nog bäst jag gör mig redo här. Kram
1 Livet hemma hos Linda:

skriven

Hihi, jo alltid med kameran i högsta hugg:)



Mysigt med lunchdejt. Det ser riktigt gott ut det där;)



Hoppas du får en fin kväll

Kramar

2 Hanna:

skriven

Härligt med några lugna dagar innan jobbet drar igång! Jobbångesten börjar göra sig påmind, så skönt att vara ledig! Samtidigt ser jag fram emot en höst med nya utmaningar!



Kram

3 Mia:

skriven

Hejsan! Har ni bestämt vilken barnvagn ni skall slå till på? Det finns ju så många att välja på, svårt att välja! kram Mia

4 Zandra:

skriven

Å så roligt att få spana in barnvagnar, hihi. Vilken är favoriten då?

Ni har med all säkerhet massor med kul att se fram emot att få shoppa loss bland :-)

Njut o ha en toppen skön kväll.

KRAMAR

5 Madeleine:

skriven

Mumsigt med Java-sallad, var länge sedan här med.

Då får du skaffa dig en ny favorit nu när den ordinare dressingen inte funkar. Får du lära killarna där en ny beställning då;)



Ha en mysig kväll. Kraam

6 Miia - There´s no place like home:

skriven

Tack för igår raring! Vilken rolig bild, typiskt oss ;)



Vad händer hos er ikväll? Om ni vill komma ut på stan, så sitter vi på Pitchers ikväll. :)



Kraaam!

7 barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!:

skriven

Kan verkligen rekommendera Bugaboo-vagnen! Den i särklass bästa vagnen jag haft, och jag har haft mååånga ;-)

Lycka till med valet! Kram :)

Kommentera här: