Love love love

 Bild: Svt
Kvällens coolaste gulddress sitter på en av kvällens solklara vinnare - Agnes.

Var inte alls sugen på att åka in till stan idag när jag vaknade vid 10-tiden men det soliga vädret och en vit sommarklänning som jag såg på Zara igår fick mig att tänka om.

Kom precis hem med hela fyra shoppingpåsar fyllda med vår- och sommarkläder. Blev även ett par gladiatorsandaler från Scorett som jag inte förväntat mig att springa på just idag. Hade fått ett bloggtips om att snyggingarna skulle finnas i butik fr.o.m. vecka 11 så jag var bara tvungen att slå till direkt.


Ikväll ser jag verkligen fram emot schlagern. Efter att ha lyssnat igenom låtarna tror jag att Agnes glittriga discodänga "Love love love" och Anna Sahlene och Maria Haukaas Storeng Bondinspirerade "Killing me tenderly" går till finalen. Lägger in en brasklapp för duktiga Sarah Dawn Finer och hennes pampiga ballad "Moving on" och Star Pilots med "Higher". Förra sommaren gick just Star Pilots med "In heat of the night" på repeat hela sommaren nere i Kungshamn men jag tror faktiskt att gruppen passar bättre för dansgolvet än på scen.

Vi hörs senare, kram!

1 Anna:

skriven

Soligt väder gör att man får ny energi :-)



kul att shoppingen var lyckad, visa gärna vad du har shoppat sen.

Har inte lyssnat på bidragen, ska passa på att göra det.

Hoppas du får en härlig kväll söta du



kramar

2 Josefin:

skriven

Så kul med shopping. Jag vill också ha en massa vårkläder. Vad hitta du för fint? Ska bli kul och se melodifestivalen ikväll.



Ha en trevlig kväll!Kram på dig!

3 Anna:

skriven

sv: tackar, jag kände mig modig idag ;-)

massor med kramar

4 Anna:

skriven

Förresten nu har jag lyssnat på bidragen

heja Agnes och Sarah dawn Finer!

5 madde:

skriven

mmm ikväll sitter man bänkad i soffan med ett glas vitt och lyssnar på alla sköna låtar,hoppas nog på agnes men återstår att se vem som e bäst.

kul att du hittade massa roligt på stan att inhandla:)konstigt nog gör shopping en på humör;)

ha en trevlig lördags kväll

6 Caroline:

skriven

Hoppas vi får ta del av dina shoppingfynd sen :) Jag handlade också två vårplagg idag! Snart, snart kommer väl värmen.



Ser fram emot schlagern ikväll jag med. Jag tror på Agnes men sen är jag osäker på andra finalisten...



Happy schlager! Kram

7 Hemma hos Katta:

skriven

Anna, Josefin, Madde och Caroline: Ska absolut visa vad jag kom hem med idag. Kan inte lägga in bilder på min laptop så jag får vänta tills H kommer hem. Men, men. Det kommer =) Kul att vi är fler som ser fram emot kvällen! Kraamar till er alla!

8 jessi:

skriven

Jag håller med dig, Agnes låter bra Sahlene o company!

Kul o se vad du har hittat för fint på stan idag!



Ha en trevlig schlagerkväll!



kram

9 Divina:

skriven

Åh du måste slänga upp en bild på sandalerna från scorett. är riktigt nyfiken på dem... blir kanske ett köp för min del också.

Kommentera här: