Kvällens schlagerklänning


Volangklänningen från Zara. Axelbanden hade matchat Agnes guldglittriga schlageroutfit.

Kvällens schlagerklänning får tyvärr hänga kvar på galgen för Madde ställde in i sista minuten. Var riktigt peppad för dans och pink mojitos och det hade varit riktigt kul att se totalrenoveringen som Villa Strömpis, f.d. Strömparterren mitt i stan, genomgått under hösten men det får bli en annan helg. 

Min rosa Lanson ska såklart korkas upp ändå och jag ska se om jag inte kan få till en liten schlagerdessert även den här helgen så det går ingen större nöd på mig ikväll. Får inte glömma chokladtryfflarna jag fick i present av en snäll kollega i veckan. Ser ut som söta små konstverk och är säkert hur goda som helst. Lördagslyx! Längtar såklart extra mycket efter Henrik ikväll men jag får se fram emot kvällens obligatoriska mobilsamtal från Basel...

Nu håller jag tummarna för Agnes och tjejduon här. Kul att även Darin är med på ett hörn ikväll. Ha en riktigt mysig schlagerkväll så hörs vi imorgon, kram!
1 Jenny:

skriven

synd att vi inte bor granne för jag hade gärna kommit till dig! :)



kram

2 Hannah:

skriven

Nej vad synd! min sambo är också bortrest ikväll, så jag har tryckt i mig sushi och kommer snart att sjunka ned i soffan. Vad duktig du är som styr upp dessert! för min del räddar jag lördagen med chips ;) Hoppas på Sahlene % Agnes.



Jättekram bort till Öret!

3 Anna L:

skriven

heja Agnes!! vilken outfit tjejen hade!! så läckert och glittrigt.

Här på Gotland har jag hejat lite i smyg på Susanne Alvengren(även om kvällens låt inte var hennes bästa). Har druckit skumpa och njutit av att vara ledig ett par dagar framöver.

Jag önskar dig en mysig kväll (den är ju snart slut ;) )

till sist vill jag bara säga att jag uppskattar din blogg så mycket,jag är så imponerad över din stil och glädje!

Många Kramar Anna

4 Louise B:

skriven

Min vän avbokade också i sista stund. Så jag har fått lyxa till det med god mat, dryck och favorit godis :) Hoppas du får en fortsatt härlig kväll!

5 Miia - There´s no place like home:

skriven

Vad trist att er utekväll blev inställd! Men det kommer fler helger & utgångar... :)

Nu är alla deltävlingar över och det ska bli spännande att se Andra chansen nästa lördag! Är faktiskt något besviken på kvällens deltävling...



Jag är nyfiken på vad du shoppat! Hoppas H kommer hem snart så du kan visa :)

Ha en fortsatt mysig kväll därborta på Väster! Kramar

6 Christine:

skriven

Oh så tråkigt!

Lät så mysigt att ha schlagerkväll annars, jag hade gärna gjort nåt liknande men har jobbat hela dagen och börjar tidigt imorrn så här blir det 8 timmars helylle-sömn :-P.

Avskyr inställda planer, jag är nog ett riktigt monster till kompis för mina vänner ställer in med flera dagars varsel så att jag inte ska bli för besviken :D kalla mig planeringsmänniska eller kontrollfreak if you will ;-)...

Ha en trevlig kväll!

7 Ann-Louise:

skriven

Snygg klänning - hänger en likadan min garderob...hi, hi!

Ja Agnes var klart bäst, låten fastnar och är dansvänlig. Synd att det inte blev utgång men allt har en mening.

Nej nu måste jag sova!!

Kram

8 jessi:

skriven

Vår favorit Agnes gick vidare! Hon är så söt o duktig!



Det lät som en bra kväll trots ändrade planer, chokladtryfflar= mums!



ha en skön söndag!



kram

9 Hemma hos Katta:

skriven

Hannah: Vi hade samma favoriter igår! Tyckte det var jättetråkigt att det inte ens blev andra chansen för Sahlene/Maria =( Gillar låten mer och mer... Vad gott med sushi, min favorit! Hoppas du hade en mysig kväll! Kraamar



Anna L: Tänkte faktiskt på dig när Susanne började sjunga, "känner" inte så många andra på Gotland! =) Tack Anna, vad snäll du är... Njut riktigt mycket av dina lediga dagar i veckan. Jag börjar redan se fram emot nästa helg när H är hemma igen så det är tur att vekorna går snabbt just nu =( Många kraamar!



Louise B: Vad typiskt! Tycker du hade en bra solostrategi inför kvällen. Samma här =) Kraaam



Christine: Jag är nog rätt lik dig är jag rädd, ha ha! Planerar alltid för mycket men det är ju så kul att gå igenom kläder och fixa till så det är fint här hemma... Hoppas det går bra på jobbet idag, kraam!

10 Marina:

skriven

Tråkigt när planer går i stöpet. Men det låter som du fick en mysig kväll ändå? :)

11 madde:

skriven

lyxig lördagskväll:)ja varför inte

vad tyckte du om melodifestivalen,jag tyckte det var synd att inte tjejduon gick vidare med sahlin.

idag skiner solen här men madde ska gå och jobba snart,pust

ha en bra söndag

kam

12 martina:

skriven

väldigt snygg :-) i like...

Kommentera här: