Fräsch i håret igen


Regnade som sagt på vägen hem från salongen igår så imorse var det bara att plocka fram plattången för att försöka få till gårdagens fina lockar på egen hand. Blir alltid så mycket finare hos frisören! 

Spenderat stora delar av den här lördagen på stan med världens bästa Madde. Började med en god lunchJava där vi som vanligt beställde våra favoritsallader. Lång kö när vi kom och nästintill folktomt när vi gick.

Hann såklart med en liten butiksrunda när jag ändå var nere på stan. Spanade in snygga höstkläder, tittade på höstnyheterbabyfronten och fixade några små ärenden som att byta storlek på en av mössorna vi kom hem med förra helgen och hänga undan en liten vinteroverall tills på måndag.

Känns som jag börjar ha stenkoll på babyutbudet i stan vid det här laget och jag kan bli galen på mig själv ibland! Shoppade nämligen en overall på HM för någon vecka sen men nu hittade jag ännu en variant som jag kan tänka mig. Måste nog messa till Henrik i Barcelona och höra vad han tycker. Vill att allt ska vara nästintill perfekt när vår lilla bebbe anländer så vi bara kan vara hemma och mysa den första tiden.

Nu ska jag svänga ihop en klassisk pasta bolognese med babyspenat och riven parmesan innan jag parkerar mig i soffan för kvällens "Sommarkrysset". Idag har jag nämligen känt av nedre delen av ryggen. Huggliknande smärtor när jag lyfter upp ena benet, böjer mig ner eller vrider höften. Usch, livrädd för att det kan vara fogarna som börjat spöka...

Ha en bra kväll! Kram
1 Malin S:

skriven

Vackra du !!!

Så snygg frisyren och slingorna blev och du ser så glad ut =) Härligt att se !



Fogarna kände jag av typ några dagar och sedan försvann det. Det kan ju bli så fiffigt för dig också. Det håller vi tummarna för =)

Massa lördagskramar från mig.

2 Madeleine:

skriven

Dina slingor och lockar i håret var så fint och du ser så fräsch ut.



Tack för en som vanligt mysig lunch. Jag hann precis hem innan det började regna. Tur=)



Blir sommarkrysset här också i brist på annat. Hoppas verkligen att det inte är fogarna och att det onda går över. KRAAM

3 linalotta:

skriven

Njut av maten och vila dig sedan ordentligt...

Låter som en bra idé att fixa så mycket som möjligt innan...för man vill nog bara mysa när lilla bebben hittat ut!



KRAM

4 Erika:

skriven

Ja den blev verkligen SUPER god, och känns ju tom lite nyttigare =) Köpte ett par mama jeans på H&M idag som jag gillade, la upp en bild nyss på bloggen, bara ett litet tips om du kanske är på jakt efter ett par :)

5 Philia:

skriven

Vad fin du blev!!! Det verkligen lyser om dig, gravida kvinnor har verkligen en "glow"!

Hoppas verkligen att du klarar dig från foglossning...



Ha en härlig kväll önskar P!

6 Anna:

skriven

När ska du berätta om det är en kille eller tjej? :)

7 Sandra:

skriven

Du är så fin Katta, och håret blev skit snyggt!



Önskar dej en härlig söndag! Kramar :)

8 Nicky:

skriven

Vad fin du blev i håret! Snygg färg! :)



Ha en skön söndag! Kram/Nicky :)

9 Angelica:

skriven

Var glad över att du i alla fall kan ha mamma jeans. Dom är alldeles för spända över magen på mig så dom går inte längre... Tycker att jag har vart så här stor i typ 3 år nu, tiden går sååå långsamt mot slutet!

Ja, nu får faktiskt den lille ta och komma. Vi har vart ute på en promme precis, men det verkar knappast hjälpa mer än att kiddo sover skönt där inne...

Kraam

10 Hemma hos Katta:

skriven

Tack för alla snälla kommentarer om håret! Blev själv supernöjd den här gången så det var kul att ni också gillade det! Kraam K



Anna: Det ska jag absolut göra, snart =) Har snart hunnit prata med alla nära och kära som vi vill berätta det för innan "alla" vet. Hoppas du förstår! Kraam

11 www.alexandrastyle.se:

skriven

Finfin du!!



Kram



www.alexandrastyle.se

12 Livet hemma hos Linda:

skriven

Vad fin du blev i håret!



Kram

13 jasse:

skriven

Vilken snygg hårfärg du har!

14 Cicci:

skriven

Du blev verkligen jättefin med de nya slingorna. Jag tycker att även du fick till det med dina lockar. Alltid skönt att komma hem från frisören och känna sig nöjd!



Många kramar

Kommentera här: