Sköna söndag


Dagens tidning och god söndagsfrukost med juice från Godmorgon med extra järn och folsyra. Måste vara som gjord för oss blivande mammor.

Vaknade ovanligt tidigt imorse så jag hann med att plöja dagens tidning och äta frukost redan innan "Nyhetsmorgon söndag" började. Händer i princip aldrig kan jag säga!

Blev en promenad in till stan tidigare med mina sköna Converse på fötterna. Ville testa hur ryggen skulle klara av en lite längre promenad men jag kände knappt av någonting trots att jag vaknade av att det gjorde riktigt ont i natt. Skönt att komma ut en sväng och idag var det dessutom perfekt gåväder.

Är så skönt att shoppasöndagar. Är nästan bara kedjorna som har söndagsöppet här men det är riktigt lugnt i butikerna och ingen stress alls. Kom såklart hem med den lilla vinteroverallen jag hängt undan och bloggade om igår samt lite till. Två söta pyjamasar och en body slank med av bara farten. Har verkligen letat efter just pyjamasar så det var perfekt. Bodyn var helt enkelt för söt för att stanna i butiken!

Nu ska jag fixa till en stor latte och sätta mig för att gå i genom en trave Allt om Mat och ett gäng receptböcker i hopp om att hitta nya festliga recept. Ska fixa till en liten middag här hemma på fredag och jag har noll inspiration just nu.  

Ha en fortsatt mysig söndag! Kram
1 www.alexandrastyle.se:

skriven

Låter som en toppensöndag!



Kramar



www.alexandrastyle.se

2 Zandra:

skriven

Vilken mysig Söndag du haft.

SKönt att du är piggare och att ryggen också bättre idag.

Du får ta det lugnt o vila så mkt du kan nu!

Ha en fortsatt skön Söndag och mys med Räkan.

Kramis

3 Karin:

skriven

Det låter som en härlig söndag!

Igår så längtade jag otroligtmycket efter julen, så jag gick in på dina gamla inlägg sen i julas och skaffade inspiration och myskänsla!! Jag hoppas du hinner och orkar med några härliga julinlägg i jul också innan lilla räkan tittar fram! =)



Massa kramar

4 Anna:

skriven

Å vad gott de såg ut=) Roligt med lite babyshopping...

5 grommis:

skriven

Så deilig med søndagsstemning. Her også har vi en helt herlig søndag, med powerwalk rundt et vann, spist ute og nå litt snop foran tv.. deilig:)

Du er helt på babyshopping du?:) Jeg har shoppet bittelitt, men ikke sååå mye enda.. Aner forsåvidt ikke hvor mye man trenger heller.. Vet du? Når kommer dere til å kjøpe vogn, seng etc? Ha en toppen søndag! KLEM

6 Hanna:

skriven

Den senaste tiden av min graviditet så har jag vaknat jätte tidigt varje morgon... Som imorse vakande jag 7.15 helt sjukt! Hoppas allt är fint med er? Så nyfiken vad ni bär på könet;) krammas

7 Madeleine:

skriven

Gokväll!



Myssöndag du haft. Riktigt skönt ute även fast det blåser lite, Känns verkligen att det är höst nu. Blir kul att se overallen sen för det var inte den du visade mig va?



Ha en mysig kväll. KRAAM

8 jessi:

skriven

Jag håller med dig att det är bra att shoppa på söndagarna, mindre folk och man får gå i lugnan ro. Jag gillar inte att trängas och köa...



svar- ja, det var roligt men också märkligt att plötsligt träffa någon man haft kontakt med via nätet. Sen kändes det lite konstigt att bli igenkänd så där. Det var så roligt att hon vågade komma fram, det tyckte jag bara var kul! Så nu är jag sugen på att träffa fler bloggare!



KRAM

9 Stämningsfullt / En bit av oss:

skriven

Hej!

Verkar som att du har haft en super mysig söndag :)

Kram!

10 Johanna:

skriven

Är så nyfiken på om det är en pojke eller flicka men tycker mycket pekar på det ena av dem :) Återstår att se.



Låter som en mysig söndag! Kram

11 Anna Söderberg:

skriven

Hihihi, visst är det svårt att låta bli att shoppa :)

Visa gärna bilder på overallen - blev ju nyfiken!



Kram

12 Maja:

skriven

Ja shoppingsöndagar är bäst!

Såg förresten en kul grej (eller helt värdelös???) på Formexmässan som heter Belly Bandit kanske något att testa? Man ska tydligen ha den direkt efter förlossning så att magen drar ihop sig snyggt igen. Ingen aning om den funkar men kul grej! Jag ska helt klart testa när/om min tid är inne :o)

13 Hanna:

skriven

Samma sak här är jätte trött om kvällarna men vaknar tidigt det är väldigt kontsigt tycker jag..:) Mkt som är konstigt under graviditeten:)



På tal om baby overaller såg en jätte söt LJUSBLÅ på UNITED COLOR OF BENETON funderar starkt på den kan inte bestäma mig antingen den eller en mörk blå flecc overall ifrån Polarn & Pyret:)

Krams

14 Mia:

skriven

Skojsigt att få börja handla pytteplagg, det är något jag verkligen kommer sakna om jag inte ska ha en till:) Fin du blev i håret med! Ha en lovely vecka Kram Mia

15 ifrank:

skriven

mums, det såg inte helt fel ut inte!

16 Nicky:

skriven

Fin bild! Frukosten ser ju mycket god ut!!



Kram/Nicky

17 ifrank:

skriven

Aw du är för kär. Verkligen. Du är ursnygg du också. Jag längtar bara tills bebisen kommer så man ska få se hur du klarar av allt och hur en vardag för dig kommer att se ut. Kram!

18 www.elliesdagbok.blogg.se:

skriven

En god frukost är guld värd...



Hoppas ni haft en toppen helg!



Kramis

19 Emelie:

skriven

Vilken mysig söndag! Låter helt perfekt i mina öron!



Fin du blev i håret med slingorna, verkar som du har hittat en helt perfekt salong!

Kram på dig sötnos! Kramar!!

Kommentera här: