Dagens utsikt


Mammajeans från HM, topp från MQ och leopardsjal från Zara.

Dagens utsikt i vecka 22 + 3. Magen växer så det knakar just nu som ni ser. Kommer förmodligen chocka mina föräldrar som kommer hit i helgen som kommer. Vi har inte setts sen i maj då jag var i vecka 9 så det har hänt en hel del med magen sen dess.

Känns spännande att inte bara magen blir större utan att även sparkarna blir alltmer tydliga. Än så länge har det inte gått att känna någonting från utsidan, med handen på magen, men jag hoppas att det inte dröjer alltför länge till. Rapporterar aktiviteten där inne till blivande pappan varje kväll just nu. Ska bli så skönt på onsdag när Henrik äntligen kommer hem och allt blir som vanligt igen. Hans mobil blev stulen på Arlanda så det känns riktigt tungt att inte ens kunna höras varje kväll som vi brukar. Nu blir det mest sms någon eller några gånger per dag - riktigt tröttsamt!

Kom precis hem från jobbet så nu ska jag fixa till lite middag till mig. Blir nog en lugn kväll i den vita soffan om jag känner mig själv rätt. Är alltid lika trött på måndagar!

Ha en bra kväll! Kram
1 Malin S:

skriven

Jag tycker mig också se att magen växt sedan förra magbilden, underbart =) Om du tycker magen är stor & växer nu så vänta bara till typ tre månader innan BF. Då kommer den rejäla magen och man ser väldigt mycket gravid ut. Jag är lite avis på dig som är gravid nu (är såklart överlycklig över Amy, men ändå, det var kul att vara gravid).



Ikväll är det förresten Legally Blonde 2 på TV4. Den ska jag och Amy kolla in.



Kramar !

2 EmelieM:

skriven

Ååå, vilken härlig bild! Fler magbilder tack ;)



Katta, vill tacka dig med tusen rosa rosor för att du inspirerar och verkligen förgyller varje dag med din otroligt härliga blogg. Är sämst på att kommentera men kände idag att jag verkligen vill att dun skall veta hur fabulous och glammmig din blogg är!



Many thanks! Fortsätt så!!

3 jessi:

skriven

Fin utsikt! De kommer nog tycka det är spännande och att magen har växt massor!



Kram

4 Erika:

skriven

jasså, vad komiskt som sagt :) sköna var jeansen också. Trevlig kväll!

5 Stämningsfullt / En bit av oss:

skriven

Hej!

Så fin du är! Visst är det en härlig känsla att känna sin lilla bebis där inne!

Vad roligt för din föräldrar att få se skillnaden nu när de kommer :)

Ha en bra kväll.

kram!

6 Angelica:

skriven

Hihi, vänta du bara... Du har ju knappt någon mage alls ser det ut som. Det var evigheter sen jag såg mina fötter typ.

men jag tyckte oxå att jag var jätte stor där runt v 20, fast det är ingenting mot vad som händer sen.

Hoppas allt är bra!

kraam

7 Anna Söderberg:

skriven

Vad kul att magen växer så mycket!!

Det gör min med och snart tror jag att den sprängs ;)



Kram

8 Livet hemma hos Linda:

skriven

Snyggt att piffa till outfiten med lite leopard.



Visst är det trist när man blir av med saker så där. Förstår inte folk som har mage att göra det...



Trevlig måndagskväll

Kramar

9 Madeleine:

skriven

Passa på att kika på fossingarna så länge du kan se dom;)

Ja dina föräldrar kommer nog få en liten chock med magen, jag tyckte ju att den växt bara på två veckor...haha



Måndagstrött här också idag. KRAAM

10 Emelie:

skriven

Fina magen!

Kan tänka mig att du är den piffigaste mom 2 be så långt ögat kan nå! Kram på dig sötnos!

11 Josefin:

skriven

Spännande med bebisen!!! Älskar din sjal, vill också ha en. :)



Skönt att din älskade snart kommer hem. Känns alltid lite tomt utan dem. :)



Kram snäckan

12 Sofia:

skriven

Så fräsch och fin du ser ut :)

13 Anna Alvarsson:

skriven

Vad härligt att känna sparkar. Det är en sådan fantastisk känsla. Martin hade svårt att känna Nellys sparkar under hela min graviditet, till hans stora förtret. Det är ju pappans sätt att få vara delaktig. Förstår att du blir tokig av att inte höra från din Henrik. Martin ligger också ute och jobbar en hel del. Man längtar så man blir tokig ibland. Kram Anna

14 Madeleine:

skriven

Hej gumman!

Var in en snabbis på Heaven idag när jag hade vägarna förbi och dom hade fått in Uggs. Bara ett litet tips. KRAAM

15 Ann-Louise:

skriven

Mysigt och häftigt! Du ser så piffig ut och scarfsen är ju väldigt snygg ser jag nu! Jag har likadana skor men använder dem för sällan...



Hoppas du mår bra i övrigt och att jobbet rullar på. Hur länge planerar du att jobba´om du får må bra?



Kram

16 Mia ❤:

skriven

Låter spännande det där! Jättefin sjal också :) Kram! <3

17 Hemma hos Katta:

skriven

Emelie M: Tack, tack! Vad glad jag blir! Förstår dig helt när det gäller att kommentera för jag är likadan själv... Läser en hel del bloggar men hinner bara kommentera hos en bråkdel. Ska försöka få till en riktig magbild så fort min H kommer hem. Promise! Ha en mysig kväll! Kraaam



Sofia: Tack snälla! Känner mig allt annat än fin så jag blev riktigt glad över din kommentar =) Kraam K

18 Anette:

skriven

Snygga kläder ;) Så mys det är med sparkarna, saknar det till och från...

Kommentera här: