Semesterbilder i svart/vitt


Finns inget finare än svart/vita bilder. Här är ett axplock av några av sommarens semesterbilder som jag låtit framkalla. Har ingen fotovägg här hemma utan nöjer mig med bilder i enkla vita ramar i arbetsrummet och sovrummet.

Tittat igenom semesterbilderna från förra året och hjälp vad jag längtar. Nu är det bara sex jobbveckor kvar till semestern för min del, så underbart skönt! Vi planerar som vanligt att spendera större delen av sommaren nere i huset på Västkusten och jag längtar redan. Förhoppningsvis kan jag även lura ner Madde i år.

Förutom att jag har haft semesterlängt har jag hunnit med att returnera ett paket till HM och varit ute på en powerwalk. Blev bara en kortare sväng men det var så skönt att komma ut efter en lång dag inomhus på jobbet.

Nu ska jag förflytta mig till soffan och bläddra igenom nya "Allt om Mat" som trillade in för någon dag sen. Jordgubbsmoussetårtan med vit choklad som pryder det rosa och somriga omslaget ser supergod ut. Har aldrig testat att göra egen moussetårta men det kanske vore något inför helgen? Långhelgen!

Nu onsdagsmys! Kram
1 Caroline:

skriven

Håller med dig om svartvita foton. :) Effektfullt om inte annat! Smart med ramar lite varstans i huset, kanske något för oss här hemma som inte har ett enda foto på oss två tillsammans.



Kram

2 Zandra:

skriven

Åå vilka härliga och vackra bilder!

Ni är super söta ihop, de lilla man har sett ;-)

Skönt med en PW, jag hoppas på att få ett par nu ihelgen för annars har jag legat lite på latsidan.. skyller på den hesa/kraxiga rösten.

Ha en toppen mysig kväll

KRAM från Mej till Dej

3 Caroline:

skriven

Åh, det där lät som en riktigt drömtårta :-) Mousse istället för massa grädde tycker jag är en riktig höjdare, blir ju inte lika mäktigt. Så då kan man äta en mycket större bit vilket ju är bra ;-)

Hoppas att du har en mysig kväll i soffan, kram!!

4 Linalotta:

skriven

Ja, det är verkligen något speciellt med svart/vita bilder. Snyggt!!



Sommar på västkusten är ju toppen!!



Kram

5 Sue:

skriven

Svartvita bilder är bäst!!!!!

Det enda som får pryda väggarna här hemma i alla fall......



Håller med dig angående semestern....längtar som sjutton jag oxå. Vi sticker ju till Spanien i 2 veckor och det ska bli såååå gutt!!!!!!!!



Mys på ikväll hjärtat!

6 Marina:

skriven

Vilka fina foto. Jag älskar verkligen svart/vita kort. Så vackert och stilrent. Ha en fin kväll. Kram

7 Anonym:

skriven

Du är ju bara för söt! /J

8 Ann-Louise:

skriven

Ha, ha vad bra du är på att gissa! De kom hem till mig idag! Snäll svärfar hade köpt till mig som överraskning.



Fina bilder! Du kanske kan göra ett collage i en och samma ram?

Ja nu är det inte länge till semestern. Märks bland barnen också, tror det varma vädret gör barnen stojigare tidigare än vanligt i år.



Tårtan lät ju jättegod. Jordgubbar och vitchoklad är ju gott så det borde vara en hit.



Kramar och ha en skön långhelg nu. Min började redan idag =0)

9 Madeleine:

skriven

Vilka söta bilder på ett sött par=)



Vi får nog börja stämma av innan vi ses så vi inte kommer som twins...haha. Men jag förstår dig om koftan, den är både snygg och mysig.



Ja vi får prata mer på fredag, ska bli sol så det blir mysigt.



KRAAM



Ps: Hoppas du lyckas lura ner mig till Västkusten i sommar;)

10 Bella:

skriven

Det är ju så snyggt med svartvita foton!!



Lycka till med att lura Madde till Västkusten, hon har ju det bästa att komma till :) bara älskar att bo här...



Tårtan lät riktigt smaskig och jag tror bestämt jag ska införskaffa det nya numret och baka den till helgen!



Kram kram

11 Anna - Starwoman ☆:

skriven

Jag håller med, det är så fint med svartvita foton. Vi har en massa från bröllopet som fotografens tog och de är de allra finaste av alla dem vi tog - älskar dem!



Hoppas du har en mysig kväll och att ni får en härlig Valborg och första maj!



Sköt om dig!



Kram kram!

12 www.alexandrastyle.se:

skriven

Åhh vad fina bilder, älsakr svart/vitt...blir så mycket romantiskt över det....vackert!



//



kram



www.alexandrastyle.se

13 ✿ Perla ✿:

skriven

Svartvita bilder är så himla fint! Helst ska man lägga på lite kontrast på dom i Photoshop också för att få ännu mer effekt ;-)

Kanonfin tunika, den kanske man ska spana in. Kram på dig!

14 Cathrine:

skriven

Du må legge ut et innlegg når du får dem inn i rammer da!! tror det kommer til å bli veldig fint!

15 Marina:

skriven

Svar; Det dröjer ett bra tag tills vi får tillgång till huset, inte förrän nästa år tyvärr. Men den som väntar på något gott (väntar alltid för länge...) ;)

16 Sofia:

skriven

Hej!



Jag är en ny bloggläsare som säkert kommer titta in fler gånger. Din blogg är helt underbar. Jag älskar allt! Jag tycker det är så härligt att läsa om hur du fixar till fina desserter och middagar till helgen. Du är verkligen duktig. Underbara kläder, smycken, skor, inredning... Det är som favorittidningen precis damp ner i brevlådan. Tack för läsningen!

17 Jenny:

skriven

Kikar in & önskar dig en trevlig valborg & 1:a maj..

Håller med dig svart/vita bilder är himla fint!

Kramar

18 Elin:

skriven

Älskar också svartvita bilder, det är så fint.



Jag älskade verkligen dom svarta från MQ men dom var inte superbekväma & dessutom färgade dom av sej jättemycket, var helt svart om fötterna efter jag vart ute i dom! Så det fick bli dom mörkblå i sammet från Zara istället.

19 jessi:

skriven

ååååååååh så fint med svarvita bilder, ger en helt annan känsla! Jag måste göra likadant! tack för att du visade fotona så jag påmindes hur fint det är!



jag vill önska dig en härlig valborg goa Katta!



kramar

20 Anna:

skriven

Jättefina bilder

21 Hemma hos Katta:

skriven

Tack för att ni skriver! Svarar som vanligt i era bloggar =) Kraamar till er alla!



Sofia: Hej och välkommen till bloggen! Vad glad jag blev när jag läste din fina kommentar! Vilken bra beskrivning du fick till, vore helt underbart om min blogg kan liknas vid innehållet en tidning =) Precis så skulle jag vilja att att innehållet uppfattas. En mix helt enkelt! Tack själv! = Kraam /Katta

22 Marita:

skriven

visst är sv/vita foton alldeles underbara!!

23 Malena:

skriven

Svartvita bilder är mycket vackert!

24 Josefin:

skriven

Vilka fina semesterbilder. Härligt att titta tillbaka på. Är dålig på att framkalla. Får ta och bli bättre på det. :)



Kram

Kommentera här: