Nya tunikan


Tunika från Gina Tricot. Modellen fanns även i färgerna marin eller korall.

Godkväll och tack för alla kommentarer. Alltid lika kul att få respons, inspiration och upptäcka nya spännande bloggar. Världens bästa måndag igår och såklart världens bästa tisdag idag!

Här kommer en bild på tunikan som jag invigde på bilderna från balkongen i lördags. Älskar modellen med söta spetsdetaljer och framförallt ärmarna. Såg en tjej som hade tunikan på sig när vi var påväg ner till Västkusten och var bara tvungen att ha en i min sommargarderob. Till min stora glädje var den nedsatt från 299 kr till ynka 99 kr när jag var ute på Marieberg i helgen så jag haffade en direkt. Världens kap!

Tror tunikan kan bli riktigt snygg till ett par jeansleggins eller ljusa slitna jeansshorts och kilklackar i sommar. Nästan så att jag blir lite sugen på att åka ner på stan imorgon efter jobbet och se om modellen finns kvar i någon annan färg. Går nästan inte att shoppa på sig för många tunikor inför sommaren!

Darlingen kom precis hem med takeaway här så det blir tv-dinner framför "Desperate Housewives" ikväll. Kram

1 Sue:

skriven

Bara älskar Gina Tricot!!!!! Synd att vi inte har det här i stan...men...nu finns ju nätet!!! hihi



Klart att vi lämnar kommentarer....du är ju sååå söt!



Puss på dig!....i värmen

2 Madeleine:

skriven

Den tunikan har jag kikat på många gånger, men den satt inte bra på mig i ärmarna. Vet att jag såg marina på GT på stan förra veckan för 99:- men bara storlek 34.



Vad roligt att du har haft två så härliga dagar!



Har inga planer för fredagen så det vore riktigt mysigt med en fika eller lunch.



Sköt om dig och sov så gott....och sen en lika bra onsdag då=)

KRAAM

3 Malin S:

skriven

Tunikor är perfekta plagget. Har inneburit för mig att jag kan använda snygga kläder för "vanliga" människor men ändå med plats för magen =)

Jo, idag hade vi besök av representant från ACO Hud. Jag snokade givetvis reda på om de kommer med en limited edition lotion i sommar.....och det är passions/mangodoftande varianten (som var förförra året) som återkommer. Dock i röd flarra med fåglar på. I butik vecka 21 om jag inte minns helt fel.

4 Malin S:

skriven

Va visst blommor på flaskan och inte fåglar - snurr snurr =)

5 Miia - There´s no place like home:

skriven

Tack för din lyckoönskning!



Vi måste boka upp en fikadate snarast så jag får en uppdatering om allt som händer ;)



Hoppas du haft en mysig kväll, kraaam

6 Hilde-Karin:

skriven

Såå utrolig søt! Kommer til å passa perfekt til deg, snygga tjej :-)

7 Annas inspiration:

skriven

Den var verkligen jättefin, alltid roligt när man hittar fynd på rean.



Hoppas du får en härlig dag

kramar

8 Zandra:

skriven

Vilken söt tunika, den måste jag har totatl missat under mina GT spaningar i helgen :-)

Jag är grymt nyffis på om det är nåt speciellt som får dina dagar att vara så underbart härliga just nu *fniss*

Massa KRAMAR

9 jessi:

skriven

jag håller med dig, det kan aldrig bli för många tunikor!!! jag ska köpa några billiga från HM idag så kan ha på jobbet, vill inte slita min fina ute på gården, man vill ju kunna leka och stoja med barnen! (du minns säkert hur det var från när du jobbade på förskolan)



kramisar till dig mysiga Katta!

10 tina:

skriven

Oj, vilket kap! Grattis! :) Tunikan var verkligen jättesöt!



Hoppas du får en världens bästa onsdag! Kram!

11 Becka:

skriven

Supersöt tunika! Håller helt med om att man inte kan ha för många tunikor på sommaren. Det måste va det skönaste plagget man kan ha på sej... :p



Ha en skön "bästa onsdag"!!

12 Sofia:

skriven

Jättesöt tunika, och vilket fynd!

13 Att ha det gott:

skriven

Den var jättesöt

14 Hemma hos Katta:

skriven

Tack för alla fina kommentarer! Gina och HM är mina två favoriter när det kommer till budgetkedjor, finns alltid något som jag vill ha! =) Kraamar till er alla!

15 www.alexandrastyle.se:

skriven

Hej där, åh vilken fin tunika, älskar såna vita, så ursöta saker!



Annars då??

kram



www.alexandrastyle.se

16 Elin:

skriven

Superfin!

17 Anna:

skriven

Fin :)

18 Shirin:

skriven

Åh! Underbar sak, den skulle jag vilja ha o korall!! Ska kika på den :)

19 Clara:

skriven

Åh jag älskar Ginatricot!

Kommentera här: