Grillkväll


Boken "Kött" av Paul Gayler används flitigt här hemma. Riktigt bra basicbok.  

Äntligen helg! Kortdag på jobbet, mathandling, favoritbloggarna, bubbel i glaset, desserten på kylning, torsdags-chips i ostronskålen från Mateus och "Bleeding Love" med Leona Lewis på högsta. Sista april och ikväll väntar årets grillpremiär. Gott kött och lite goda tillbehör.

Förra året firade vi den här kvällen i ett soligt Side men i år blir en lugn kväll här hemma. Vi får se om jag kan få med mig Henrik till någon brasa lite senare. Har inte speciellt höga förhoppningar eftersom endast påskefyren på kusten verkar räknas numera men jag ska göra ett försök.

Senare ikväll går i alla fall underbara "Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta" som jag inte vill missa. Hjärta och smärta. Lika bra varje gång!

Imorgon blir det en sväng in till stan för en fikadejt med Madde på någon mysig uteservering. Kram
1 Nina:

skriven

Vilken härlig kväll! Känns som om vårkänslorna spirar hos de flesta bloggare idag :-) Ha en härlig valborg!

2 Camilla(s nya hem):

skriven

Är det ett Mateusfat som står där bakom på sideboardet? Ser jättefint ut!



Hoppas du får en trevlig helg!

3 Anna - Starwoman ☆:

skriven

Tack för tipset om filmen som går senare ikväll - Precis vad jag känner för att se en kväll som denna. Hjärta och smärta är aldrig fel =)



Mys nu med din H så hoppas jag att vi fåt till något framöver!



Happy Valborg!



Stor kram!

4 Miia - There´s no place like home:

skriven

Yes - äntligen är vi på plats! När vi fått lite mer ordning här hemma, ska jag bjuda över dig på fika ;) Men det lär dröja lite med tanke på hur det ser ut nu, så först får vi nog boka in en date på stan. Nästa vecka kanske? Har ju inte setts sen i påsk!



Äntligen grillpremiär för er! Imorgon tänkte vi inviga balkongen & tända grillen. Nice!



Ha en mysig Valborgsafton nu, kraaam

5 Johanna:

skriven

Vill önska dig en mysig valborgshelg! Kram

6 LaLizita:

skriven

Tack för filmtipset! Kände inte igen det svenska namnet men The Notebook är ju så underbart bra! Ska absolut ta o se den. Hoppas du haft en skön kväll..

7 Madeleine:

skriven

Börjar också längta efter grillat här hemma, tyckte att det osade överallt ute på vägen hem tidigare.

Blev det någon brasa?

Jag hoppade allt vad eldar heter, fick duga med ett ljus här hemma på bordet=)



Blir mysigt att ses imorgon och njuta av solen. Vilken tid ska vi satsa på?



Sov gott. Kraam

8 Ann-Louise:

skriven

Hoppas du får en fin 1:a maj!

Hur har ni kunnat vänta tills nu med grillpremiär? Vi grillade kalkon i kväll och det var jättegott!



Kramisar

9 jessi:

skriven

Hoppas din kväll blev lyckad! Jag tycker så mycket om dina hemma hos oss bilder, ni har så fina vita möbler!



Dagboken är en helt underbar film, jag har den hemma. Är så kär i huset som han byggde åt dem..Love!



Hälsa Madde när ni ska träffas för fika! Hon kanske har sin fina nya kjol på sig som hon letade efter länge & äntligen hittade i västerås!





Kramar

10 jessi:

skriven

hej igen!



tack för din komplimang om tavlan jag gjorde till A-L! Jag blev så glad att hon blev så glad för den!



kram

11 Cathrine:

skriven

jeg grillet også i går! Og det er såå godt:) Må være en av de beste tingene med sommeren!:)

12 Malena:

skriven

Hoppas ni fick en mysig kväll och att grillningen blev lyckad. Här kör vi premiären nu ikväll. Skönt med en extra dags ledighet!



Jag önskar dig en härlig helg!

13 Madeleine:

skriven

Ska vi satsa på runt halv två eller vad säger du?

Kraam

14 Marina:

skriven

Den filmen är helt fantastisk. Älskar den! Hoppas ni hade en trevlig valborgskväll. Kram!

15 Annas inspiration:

skriven

Hoppas ni hade en mysig Valborg!



kramar

16 Mia:

skriven

Fin bild, ni har det jättefint hemma! :)

17 www.alexandrastyle.se:

skriven

Ni har det så galet fint hemma va, galet fint!



Ooo boken kött kanske är något för mig, älskar grillat och sånt =)



Kram

www.alexandrastyle.se

18 Madeleine:

skriven

Blir toppenbra!



Ses då.



Kraam

19 Sue:

skriven

Hoppas att kvällen var lyckad igår och att ni fick se en brasa...hihi



Javisst är Dagboken bra....jag lipar floder varje gång jag ser den...UNDERBAR!!!!



Puss på dig jänta och mysig 1:a Maj!

20 Sandra:

skriven

Vad gullig du är, tack snälla rara!



Kraam

Kommentera här: