Bloggdejten med Anna



Anna och jag utanför Mornington på Östermalm.

Inledningen på vår Stockholmshelg var något skakig. Hotellet hade strulat med bokningen och vi fick byta rum hela två gånger innan vi äntligen kunde packa upp våra väskor och ge oss ut på stan. Både Henrik och jag gillar Mornington Östermalm även om bokningsmissen drog ner betyget något. Perfekt läge nära Saluhallen, mysig biblioteksinspirerad lobby och underbar frukostbuffé med bl.a. nygräddade våfflor, croissanter och färsk ananas. Dessutom söta produkter från FACE på rummen. En detalj jag verkligen uppskattar!   

Effektiv helg! Shoppat och träffat både gamla och nya vänner. Fikade med SusanneCafé Creme i lördags och igår passade jag på att träffa världens trevligaste Anna för en fika och kändisspotting på mysiga Mocco. Darlingen fick agera fotograf så att vi kunde föreviga bloggdejten. Misstänker att några av er varit nyfikna även om Anna visade bilder från dejten redan igår. Anna: Det var verkligen så kul att äntligen träffa dig och jag hoppas på att vi får till den där helgen i höst. Vore så kul!

Kom precis hem från jobbet och nu ska jag varva ner med två nya avsnitt av "The Hills" innan den riktiga tv-kvällen drar igång. Hoppas alla får en mysig måndagskväll, kram på er!
1 Anna:

skriven

Låter som en mysig helg.

2 Anna:

skriven

Tack själv, jag hade supertrevligt. En partykväll i höst får vi allt fundera på hade varit kanon jue ;-) Nu ska jag slappa i soffan efter en låång dag! Stor kram!

3 Emelie:

skriven

Ni är ju Tjusiga! Ocha Anna är en ruskigt trevlig tjej-ellerhur?!

Ha en skön kväll!

Kram

4 nathalie:

skriven

superfin färg på läpparna! du har inte lust och berätta vad du smetat på? :) kram

5 Anna:

skriven

Halloj har precis hittat till dig via Anna, låter som en mysig helg. På återseende :-) och välkommen att kika in i min blogg. Kram Anna

6 Katta:

skriven

Alla: Tack så jättemycket, från både mig och Anna! =)



Nathalie: Tack, faktiskt ett nytt gloss jag hittade på NK! Color Fever gloss nr 303 =) Kraam

Kommentera här: