Välbehövlig paus


Favorittidningen "Family Living" hemma hos Emma Hamberg.

Andra tvättmaskinen är igång och jag tar en liten paus i allt fixande. Städmotivationen är inte precis på topp men titta vad jag precis hittade! Nya Family Living och Veckans NU dök upp när jag rensade i travarna av tidningar under soffbordet. Katastrof att ha olästa tidningar liggandes här hemma. Nu blir det en lunchpaus med resterna av mexmaten, cola-light och inredningsinspiration.

Hörs senare, kram!
1 Michaela:

skriven

Är nyfiken på hur dom nya stövlarna ser ut! Vore kul om du ville visa :)

2 Sandra/Vit design:

skriven

Det händer mig med. Ibland har man helt enkelt inte tid att bläddra igenom tidningarna och så hamnar de på hög någonstans. Ha en trevlig helg, kram Sandra

3 Anna Larsson:

skriven

Kattastrof ha ha ha så rolig man kan vara!



här hemma spöregnar det, och jag är precis klar med storstädning av lägenheten,i dag har jag verkligen gjort allt. dammat,plockat undan en massa saker,dammsugat,torkat golven,skurat kaklet i badrummet,tvättat,torkat ur kylskåpet,målat lite listar och krukor vita,skurat katt-toan åt mina bebisar.

ska i väg om en stund och handla och köpa blommor!!

HÄRLIGT MED FREDAGAR!!



Kram Anna

Kommentera här: