Ikväll skålar vi för vänskap


Ny klänning i påsen från MQ - Paris, Kate & I.

Hjälp vad mycket folk det var på stan idag. Trots all trängsel och köande är jag riktigt nöjd med dagens shopping. Äntligen har jag hittat den perfekta jul- och nyårsklänningen. Perfekt färg, längd och modell. Får se om jag inviger den redan ikväll eller om det blir min favoritklänning från Asos. Svarta strumpbyxor, svarta pumps och svart kuvertväska blir det till oavsett klänning. Inte varit ute på ett bra tag så det ska bli riktigt kul. Är pepp som alla brukar säga här i Örebro.

På måndag är det ett år sen jag och Madeleine lärde känna varandra så jag kan garantera att vi kommer skåla i bubbel här hemma ikväll innan vi drar vidare in till stan och Frimis. Har blivit många mysiga fikastunder och partykvällar med världens bästa Madde under det här året. Skulle inte klara av att bo kvar i den här stan om jag inte haft dig här och att jag har hittat dig betyder mer än du någonsin anar. Tack för alla mysiga dejter vännen, vi ses ikväll!

Nu ska jag svida om, sminka mig och fixa håret här. Hoppas alla får en riktigt mysig lördagskväll!
1 Madeleine:

skriven

F-n nu fick du mig att gråta sönder sminket;)

Så fina ord, tack detsamma snälla du och precis lika glad att jag lärt känna DIG!!!!!!

Ses snart och ikväll ska det bubblas=)

KRAMAR

2 Anna:

skriven

Nyfiken på hur klänningen ser ut=)

3 Malin S:

skriven

Skoj med party !! Ha en superduperkväll med Madde =) Är nyfiken på den perfekta jul/nyårsklänningen. Inte lätt att hitta en sådan. Jag är i stort behov av någon piffig klänning för julfest o.s.v. Kramar.

4 Emelie:

skriven

Ha en mysig och superkul kväll med sötaste Madde! Kram på dig gumms!!!

5 Jenny:

skriven

Låter som om ni kommer att få en supertrevlig kväll! Hälsa Madde så gott!!! KRAM

6 M:

skriven

Såå nyfiken på vilken klänning det blev.. jag gissar på den med lite ärm och paljetter....

Kommentera här: