Tjejkväll


Tjejkväll med rosa mousserande, mörk choklad och Britneys "Vomanizer". Madeleine ville inte vara med på bild så ni får hålla till godo med hennes snygga frisyr och coola satinjacka. Jag hann byta kläder så det blev till slut klänningen från Asos.

God morgon! Två trötta här hemma idag på första advent. Blev en superrolig partykväll och det var riktigt mycket folk på Frimis. Idag är jag dock rätt glad över att det är några veckor kvar till nästa gång det är dags för festligheter. Att jag aldrig lär mig! Fick förresten en söt present av Madde igår. Måste bara visa er så bild kommer senare under dagen. En riktig Katta-present!

Vaknade riktigt tidigt i morse men det var bara att gilla läget och smyga upp för att fixa med det sista i lägenheten. Nu är allt på plats och jag myser omkring till Nyhetsmorgon söndag. Nu blir det adventsfrukost i soffan. Dags att tända första blockljuset.

Hoppas alla får en mysig första advent!
1 Zandra:

skriven

Åå en blonide Katta, fin du vart i håret sötnöt!

Ha en skön Första Advent och mys ordentligt.

KRAMAR

2 J:

skriven

Fina ni var. Och din kompis var så söt i håret =)

3 Anna:

skriven

Så fina ni var!!! Alltid skoj med en utekväll emellanåt, mindre roligt dagen efter, men det brukar oftast vara värt en slapp dag efter ;-)



Åhh en hawaii lät ju inte helt fel, jag har dock ingen make hemma som kan hämta en åt mig som han brukar, ha ha!



Ha en skön kväll nu så hörs vi! Puss & Kram!

4 Anna:

skriven

Glömde ju det viktigaste: Ditt hår ser ut att blivit kanon, det passar dig! P&K

5 Divina:

skriven

Söt du var igår Katta och vilken fin satinjacka din vän hade. Vart hade hon köpt den?

6 Cicci:

skriven

Du är riktigt piffig o söt på bilden och håret är jättefint

7 Katta:

skriven

Alla: Tack så jättemycket! Många kraamar



Divina: Hm, jag har för mig att den är från HM men jag ska dubbelkolla med Madde =) Kraam

8 Madeleine:

skriven

Jackan är från VILA, inte H&M. Finns med paljetter också om man vill ha det!=)

Kommentera här: