SATC-kvällen




Gårkvällen stavas Sex And The City. Perfekt uppladdning med sushi och ett glas vitt på East West med sötaste Madde i ny blommig klänning. Vi körde på kockens val som inkluderade musslor, urgod sjögrässallad, löjrom och japansk majonäs för att få till en bra mix. Mina älskade Maki fanns självklart på tallriken. Hur gott som helst! Utanför bion väntade i princip enbart tjejer i klänningar och klackar så vi kände oss rätt hemma. Filmen som alla väntat på var såklart helt underbar. Tårar i ögonen mer än en gång för min del, blödig som den romantiska Charlotte York jag är. Kommer garanterat bli ett köp den kommer i butik.  

Har haft en rätt omtumlande fredag. Det finns många anledningar att fira ikväll. Inte bara att darlingen går på semester. Snabbsväng på stan efter jobbet. En rosa väska från nyöppnade Tessie och två Filippa K-toppar från Lady Tramps rea. Underbara fredag! I morgon packar vi in oss i bilen och drar upp till Falun för namngivning. Tillbaka på söndag. Hoppas alla får en riktigt mysig helg!
1 Madeleine:

skriven

Omtumlande och fira...Lät spännande? Nu blir jag ju nyfiken:)



Så det blev rosa väskan, kunde tänka mig det:) Supersnygg är den!

KRAM

2 Madeleine:

skriven

Attans vad du gör mig nyfiken nu..haha



Ha det bra i Falun och kör försiktigt! Och självklart en date nästa vecka! KRAM

3 Madeleine:

skriven

Nu slog det mig...Kan den omtumlande fredagen ha med jobb att göra? ;)Kom på att jag glömde fråga dig igår hur det gick på den fronten:)

KRAM och godnatt

4 lina:

skriven

Vad fin topp o kavaj..



var har du köppt toppen o kavajen?





mvh

Lina

5 Emelie:

skriven

Det var ingen dålig sushi tallrik!

Och snygg outfit!

Kram

6 Elin:

skriven

Jag älskade också SatC. Hur kan man inte göra det, liksom? :) Det blir absolut ett köp för mig också!

7 Katta:

skriven

Lina: Tack! Både linnet och kavajen är från HM =) Kavajen är tyvärr inköpt förra våren...



Emelie: Ska det vara så ska det, ha ha. Tack så mycket sötaste Em. Kram på dig!



Elin: Precis ;) Förstå vad mysigt att ligga inomhus och titta på filmen i höst när det är mörkt och trist ute. Längtar nästan! Kraaam

8 Divina:

skriven

Tittade idag på Matheus urfina tallrikar. Vad har du fått betala för dina?

9 Emily:

skriven

Vad fin du var :)

Måste prova East Wests Sushi, många som säger att det är bra där nu. Har inte vågat mig på sushi än nämligen :)

10 HannahSthlm:

skriven

Va underbart fin du var!:) Lät som en mysig kväll! Visst är filmen lovely!;)

11 Therese:

skriven

Ser riktigt gott ut! Håller med dig om att filmen var het otrolig! :) Längtar till filmen kommer ut så den kan matcha min nyinköpta satc-box:)

12 Taru:

skriven

hello vilken god sushi det såg ut att vara

Kommentera här: