Cheesecakemuffins med jordgubbstopp



Ser ni något nytt? Kände för en liten förändring igår så jag ändrade bloggrubriken till "Hemma hos Katta". Testar och känns det inte bra kanske jag går till baka till basic "Katta" igen. Är lite sugen på att baka men vet inte riktigt vad så jag sitter framför datorn och försöker få lite receptinspiration. Sist jag var i farten blev resultatet cheesecakemuffins med ricotta och jordgubbar. Får se vad jag lyckas få till den här gången...
1 Zandra:

skriven

Det där såg inte helt fel ut, smarrigt!

Jag har oxå fått ett sug av att baka så jag tänkte chocka mej själv och Prinzen med att göra bra i eftermiddag.. Spännande ;-P

Ha en härlig dag, KRAM

2 Emelie:

skriven

Åhhh, vad gott det såg ut. Nu blev jag nästan sugen på att baka, får se om jag har orken nu när jag kommer hem från jobbet..

Kram

3 Divina:

skriven

Ge mig receptet! Låter hur smarrigt som helst.

4 Katta:

skriven

Zandra: Såg att du skulle ge dig på bröd =) Hoppas det blev lyckat för det såg supergott ut. Kraaam



Emelie: Muffinsarna var faktiskt riktigt goda. Extra fräscht med ricottan! Hoppas du hittade orken, ska kolla in bloggen senare och se vad det blev... =) Kraaam



Divina: Ha ha! Receptet hittade jag på www.alltommat.se när jag sökte på "cheesecake". Goda och somriga! =) Kraam på Divina

5 Elin:

skriven

Vad händig du ser ut att ha blivit i köket! Allt ser jättefint ut :) Jag är faktiskt sugen på att försöka mig på din Cheesecake. Ser underbar ut! Är det fortfarande favoriten?

Kommentera här: