Uppdatering: Gossip Girl

Döm om min besvikelse när paketet inte alls innehöll roliga produkter utan min klocka som varit på reparation hos en urtrevlig urmakare på NK Details i Gbg. Ok, min älskade klocka från D&G som jag saknat så men ändå. En liten besvikelse var det allt. Vad jag gillade nya Gossip Girl? Jag gillade det. Mycket. Ny favorit. Nu blir det sängen, godnatt!
1 Malin S:

skriven

Ha ha urtrevlig urmakare =)
Jag gillade GG mycket. Serena är min absoluta favorit. Snyggast kläder, bäst skådis, coolast karaktär och sötast.
Go natt.

2 Madeleine:

skriven

Tyckte att Gossip Girl var lite segt först men det ryckte upp sig på slutet. Tar ju dock ett tag innan man kommer in i en serie:)
Skönt att du fått tillbaka klockan även om man blir besviken när man tror att man ska få ett roligt paket och sen är det inte lika roligt innehåll...
HA en bra dag!
Kram Kram

3 Marina:

skriven

Missade faktiskt Gossip Girl. Kanske borde se reprisen... :)

4 grombaben:

skriven

Åh, i dag er det gossip girl her i Norge igjen. Jeg er avhengig! :) Tror vi er på femte episode her, godt Norge ikke alltid ligger halvår bak Sverige når det gjelder tv-serier! God blanding av SATC og OC syns jeg:)

5 Emelie:

skriven

Tack! Jag blev jätte nöjd med håret! *pustar ut*
Dermalogicas rengöring och peeling var bra, det var mest aniktscremen som inte var så bra som jag hade förväntat mig. Hoppas du blir nöjd!
Kram

Kommentera här: