Helglängt redan

108597-696

Jobb 8-17.15. Tröttare än tröttast som vanligt även om det var en s.k. lugn dag. När jag var hemma på lunchen låg ännu en avi i postfacket. Darlingen är iväg och hämtar ut paketet just nu och jag håller tummarna för något på tema beauty den här gången. Annars vet jag inte vad jag gör. Nu ska jag fortsätta titta på Roomservice och sen ringa bästa Susanne. Torsdag och salsadag i morgon, hur snabbt gick inte den här veckan? Ha en fortsatt bra kväll nu!  

1 Madeleine:

skriven

Hoppas att det är ngt spännande i paketet:)
Kul med salsan imorgon, synd att jag inte kunde haka på...Får väll dansa här hemma till Let´s Dance istället ;)
Kram Kram

2 Helén:

skriven

Jo visst gick veckan snabbt, men det gör ju inte så mycket =)

3 Marina:

skriven

Lycka till med salsan! :)

Kommentera här: