Lång eftermiddag, ömma fötter

Har haft en lång och grymt mysig eftermiddag stan. Hade tänkt åka in själv men darlingen hängde frivilligt med. Först en ciabatta-fika på Wayne's och sen plöjning av butiker. Besluten var många. Inredning, kläder, blommor, IKEA, Marieberg, Mateus? Ja ni hör. Darlingen fick med sig tre skjortor. Ljusblå Acne, rutig Lee och en klassisk vit från Christian Moberg. Själv kånkade jag hem en stor vas från CE, videkisskvistar, nytt piff från Cult Design, en vårig sjal från HM plus lite annat smått och gott. Vet inte hur vi ska få ihop allt rent tidsmässigt men vi borde städa ikväll och helst innan "Let's Dance". Blir i alla fall mat från Wongs så vi slipper laga i alla fall. Lata efter en krävande jobbvecka svar ja. Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!  

Ps. Självklart har jag lyssnat. Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren. Solklar i finalen. Älskar den!
1 Malin S:

skriven

Samma här, ja inte vad gäller shoppingmyset men dock beträffande schlagern. Prioriterade tjuvlyssningen framför förrätten med toast & kräftstjärtssallad till och med (eller såklart ;)
Nu blir det dock mat och ännu mer Charlotte & Calaisa lyssning. De bästa !! Trevlig kväll.

2 Anna:

skriven

Charlottes låt är helt klart bäst...Tror den har en stor chans att vinna hela melo=)

3 Madeleine:

skriven

Låter som en härlig fredag=) Kanske är dig man ska shoppa med, själv hitta jag ingenting under min snabbrunda på stan..var nära ett köp på CE men måste vänta lite tills jag vet hur jag ska ha i hallen:)
Ha en toppen myskväll nu!
KRAM
ps. vill se bilder på köpen ;)Har på känn vilken sjal det är från H&M (kikade där jag med och det var en som kändes lite Katta...får se om jag har rätt..haha)

4 angelica:

skriven

Åhh, jag missar ju den sista deltävlingen!! Grrr...

5 Anonym:

skriven

Fin blogg du har!! Mycket trevlig att läsa... ha en trevlig fredag och jag håller också tummarna för Charlotte!!! // Emma

Kommentera här: