Partykväll med kollegorna

Laddar upp inför kvällen med kycklingfilé med chili och lime. Haft en riktigt lugn och skön dag här hemma medan darlingen varit på golfbanan. Tvättat, bläddrat i inredningstidningar, lackat naglarna, sminkat mig och fixat med middagen.

Har på mig en svart tubklänning från HM och klackar från Zara. Rosa Juicy Tubes och massor av armband. Festligt, som Susanne brukar säga. Ikväll ska jag ut med nya kollegorna. Blir riktigt kul med jobbfest så jag hinner bekanta mig med alla utanför jobbet. Senare går vi vidare till Frimis där killarna bokat drinkbord.

Vi ses kanske där! Hoppas alla får en riktigt bra kväll!
1 Malin S:

skriven

Hoppas du får en härlig partykväll ! Parta loss i ditt rosa gloss =D

Kramar.

2 Emelie:

skriven

Låter som en riktig puma! ;-)

Ha en superkväll med kollegorna!

Kram

Kommentera här: