Gårkvällens klänning


Klänning och väska från HM, skor från Zara och klocka från Triwa by Tritoni.

God morgon! Bilden är tagen minuten innan jag slängde på mig skinnjacka och min rosa favoritsjal för att stressa iväg till festen. Har som alltid en hel bildkavaldad från igår i min kamera så fler bilder kommer. Gårkvällen var riktigt lyckad! Hade verkligen så kul med nya kollegorna. Alla utom en från mitt arbetslag var där och det känns verkligen att jag hamnat i rätt lag. Vi har så kul, både på jobbet och utanför.

Alla tio samlades hemma hos Micke och några timmar senare avslutade vi med champagne, dans och drinkar på Frimis. Stupade i säng vid 4-snåret efter en cheeseburgare på Burger King med söta Elin

trött idag. Har på mig mitt nya korallrosa plyschset från Gina Tricot och idag planerar jag att bara ta det lugnt. Titta på film och bara mysa här hemma resten av dagen. Hade tänkt åka ut till IKEA för shopping men det får bli i veckan.  

Hoppas alla har en riktigt skön söndag!
1 Malin S:

skriven

SnyggoKatta ! Va brunbränd du är fortfarande. Jag har antagit färgen mjölkvit ;) Kul att läsa att du hade en superkväll med kollegorna. De är verkligen viktiga för att trivas på jobbet. Jag ska umgås med mina på onsdag då det vankas kräftskiva hos chefen. Skojsigt & gott =) Ha en gosig söndag i korallmjukisarna. Kram.

2 Johanna:

skriven

Vilken partytjej, genomsnygg outfit! Ser fram emot bildkavalkad senare idag! Vad skönt att du trivs med kollegorna, kollegorna är (nästan) A och O för att trivas på jobbet! Plyschset låter inte fel. Själv ska jag sätta på mig parkas och sneakers och promenera ut till M´s fotbollsmatch... Hoppas på regnfri promenad!



Ha en skön söndag! Kram Kram

3 Jessica:

skriven

Hej Katta. Hittade in till din blogg. Skön läsning. Och klockan, mmmm nice. Är det den vita med lite rosaguldaktigt? Svårt att se? Ska själv köpa ny klocka och gillade den där skarpt.

Mvh,

Jessica

4 Jenny:

skriven

Wow, vilken partystämning bilden sänder ut. Verkar som om ni hade det mycket trevligt!

5 Katta:

skriven

Malin: Tack snälla! =) Vad mysigt det låter. Jag har faktiskt inte ätit kräftor än i år, skandal! Hoppas på bilder i Macbloggen i veckan. Kraaam



Johanna: Tack så jättemycket! Håller verkligen med dig, det är en stor del! Hoppas du slapp regnet. Här är det mulet idag så jag stannar inomhus med gott samvete, ha ha. Kraaam



Jessica: Hej och välkommen till bloggen! =) Precis, en "Rose Gold Chrono" från Triwa. Älskar stora klockor och den här är perfekt! Ha en mysig kväll!

6 Katta:

skriven

Jenny: Det var det! =) Helt slut idag men nu börjar jag komma in i matchen igen =) En film och några timmar i soffan senare... Kraam

7 Marina:

skriven

Tjusig klänning!

Kommentera här: